31.03.2007., subotajOS MALO PA PRAZNiCi :)

Jos samo tri dana! :) Sutra je Cvjetnica.. Inace posto je moja mama iz Sali oni imaju posebnu tradiciju pletenja maslina..
Isplela ih je ove godine 15-ak (ne samo za nas nego i za prijatelje) pa cu staviti sad sliku kako to otprilike izgleda..
Inace moze se napravit kao vijenac ili ovakva mala grancica ko sto cu ja staviti:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us - to je pa kaze se straga,ali meni se cini da je naprijed i evo druga strana:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us - kazu da je to naprid ali eli :D

I kako vam se svidja :)? Stvarno san sritna ovih dana sto se tice skole..Nemogu virovati da jos samo 3 dana! :) I ako racunamo od danas jos 27 dana do eskurzije.. Idemo u Istru.. Ja san tila u Zagorje ali nema veze...
U ljubavi je sve u redu.. Osim sto se ja svako malo ljutim,ali kakve su to veze bez razmirica :D?
Uskrs vjerovatno provodim na Salima! :)) Jedva cekam... Izak me pita kad cemo se opit.. Hehe... Ako se opijen mama ce me obisiti... Ah..
Ljudi idem ja.. Budite pozdravljeni jos se ja javim ;)
pusa svima...


| 20:49 | Komentari (11) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn