24.03.2007., subotaNijE BiTNO POBjEDiT, BiTNO jE SUDjELOVATi!

Danas san bila sa svojon skolon na natjecanju iz rukometa.. I da ja sam se zabavila.. Ove moje su super igrale..
Nekad skrto,ali nema veze.. Mene grlo bolilo od navijanja..Eee ubila sam se od navijanja :D
Prvu utakmicu su ove iz moje skole dobile.. A racunajte da je to sjajno posto su obe ekipe protiv kojih su igrale,igraju u istom klubu u zd.. Samo sto su druga skola,ali se poznaju..I slusajte ovo.. Vode 4 RAZLiKE i izgube za 1 bod.. Hmm..I kad me neslusaju da dodaju nekom drugom pogotvo Josipa,koja je malo skrto isla.. Ehh kad se pokusavas dokazat a bas ti i neide :D
Da nije promasila onaj jedan di je isla sama na golmana bilo bi izjednaceno i da Gaby isto tako nije dobili bi.. Ali sve je to igra..
Super su bili i ja sam hepi.. Sjecam se dok sam ja jos trenirala.. Na natjecanja nisam isla radi medalje ili dokaza da budem najbolja.. Ne.. Isla sam radi toga da se zabavim,upoznam nove ljude.. I uvijek kad je bilo neko vece natjecanje ,makar ja izgubila,drago mi je bilo sta sam bila na tom natjecanju jer nije vazno pobjediti nego je vazno sudjelovati.. Biti dio nekog spektakla.. I koliko se svi mi veselimo pobjedi isto tako treba znati prihvatiti poraz.. Jer u zivotu staze nisu ravne.. Pune su brda i dolina.. Uspona i padova.. I znam da ja nisam bila na tom natjecanju di sam bila sve bi bilo drugacije,nebi bilo isto..
Drugacije bi se dogadjale pobjede i porazi.. I nista nebi bilo isto..
Jer falila bi im ja.. Nemojte mislit da sam umisljena,ali i da ne'ko drugi fali isto tako je onda sve drugacije.. Jer da nema nas nebi bilo natjecanja,pobjeda niti poraza...
Mi smo glavni glumci tih predstava.. I danas kad su igrali prvu utakmicu ove cure su ih vodile 4-5 razlike i veli Kiki gotovo je.. A ja sam rekla Kiki nije,vjeruj mi..Sve se moze promjenit u zadnjoj sekundi/stotinki.. I u sportu nikad neznas rezultat.. Samo nagadjat mozes,ali uvijek se moze desit promjena..
Upravo igra Hrvatska:Makedonija te Makedonija vodi.. No ja vjerujem u nas.. I bez vjere nema nicega.. Bez truda i nade..
I naravno jos neceg izuzetno bitnog :volje... Jer sto god mi radimo bez volje sport,ucimo ili nesto slicno ako nemamo neki cilj nemamo volju nista iz toga nece proizaci ko da ste radili nista.. Jer niste to dovoljno zeljeli...
I naucite bit porazeni jer to vas mozda cek vec iza sljedeceg kamena,ali iza tog poraza naucite se uzdignuti i dobiti krila orla..
Jer onda ste postigli jos veci uspjeh nego sto bi da prije niste pali ;)


| 20:38 | Komentari (6) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn