20.03.2007., utorakSVE MOGU PODNiTi OSiM NEPRAVDE!!!

Danas u skoli onako sve normalno.. Ovi sprdaju onu glupacu Josipu za Matu i tako to.. Meni smisno,ali nemisan se u to jer mi je Mate ionako bija dotad sve reka.. Ipak smo si mi ka best frendovi :))
I onda ja iz sprdancije pitan Mate kad cemo se zeniti i kaze on nikad iman curu.. Ja blenila ja onako sva uzivljena pitan: KOGA KOGA?? :)) Jer on je za mene oduvik i zauvik samo PRijATELj!
I on kaze pitaj Josipu.. A kuja mi nece nista da kaze..
A prije 1-2 tjedna tako nes ona mi se zakunila rec ako bude u koga zaljubljena ili ako bude s nekin ako mi procita poruke..
I ja san dala.. I da mora da je odrzala to! Nema sto!
MENE CE jEDNA GLUPACA BEZ MOZGA PRAViT BUDALON??? HAAALOOOO!!!!
I jos mi Mely kaze kako kad san otisla doma je rekla kako joj se gadin.. Jer smo se srili na po puta..
A meni je do toga stalo ma nema sto... Puca mi kurac dabogda joj sve zgadila..
I sto je najgore od svega meni te njene "frendice" dodju i seru po njoj i sve ju izdaju... Divna prijateljstva jeledA?? Dole imate post o foliranciji to bi se moglo nadovezat na ovu temu...
I da se razumimo jA i MATE SMO SAMO PRijATELji i ON SE MENi NESViDjA!!!! Ali ljuta san na nju jer mi je lagala!!!
Meni je drago sto je on s nekin ko mu se svidja,ali brate mili.. Mene pravit budalon jedna nepodojena kuja bez mozga pravit nece!

Danas pod zemljopisom ja sam prigovorila profesoru kako je nekad nepravedan.. I nes za njegove minuse.. Al u biti nisan picka ka ovi u razredu nego san mu se suprotstavila! A Mitro mislija da san ja rekla nes protiv toga kako nas uci.. Ja blenila! Mislin sta se ko ima misat di mu nije misto i jos krivo zakljucivat i srat da san rekla nesto sto nema veze s onim sto san rekla!!!!
I svi su oni picke!! Ni'ko Šari nebi reka ono sta sam mu ja!!
I posli ovi nisu znali neki odgovor i tako dva puta i ja se javila i on je reka dobro je to Dana..
E pa ipak profesori bas nevole kad im se lize tur!!! JeldA??????

Dobila san 5 iz matematike.. Zahvaljujuci Simi.. Facoo :)) Eto Sime fala ti! I jos mi je Mujic upisa jos jednu 4..
Dobila 5 iz zadacnice iz Hr i pisala kemiju.. Sutra pita fiziku.. Najebali smo.. Pita nes sta nismo pisali jer smo bizali..
Jebiga.. Nema veze..

Ajte cujemo se...
POZZZZ :))
P.S. BEBOLINJO AJ LAV JU SOOOU MAČ!!!


| 14:21 | Komentari (14) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn