11.03.2007., nedjeljaSTA ZELiM OD ZiVOTA? KUDA OVAj SVijET iDE?

Odgovor na sami naslov posta neznam ni sama.. Tj. znam.. Al' moji planovi uvijek propadnu.. Vise uspijem kada nesto radim neplanski.. Sada mi je cilj upisat se u srednju skolu koju budem htjela.. A to je gimnazija..
Jucer sam lutala po stranicama i gledala bodove i sve to..
Mislim da cu uspiti.. Al' nije skola sve sto nam treba u zivotu.. Je jako je bitna,ali nije sve!
Ja zelim.. Zelim biti voljena i zelim voliti.. I povridjena sam ful.. I tuzna sam.. I suze mi svako malo ispiru moje lice.. I da.. Sama sam si kriva.. Za sve sam samo ja kriva.. Pogreske iz proslosti me i dan danas prate i on mi zbog toga nevjeruje iako vise nisam takva.. Promjenila sam se.. Sve se oko mene promjenilo.. Nista vise nije isto.. Da sam lijena to sam i dalje ;)
hehe... I nevolim kad su ljudi materijalni.. Pa nije sve u tome.. Naravno da nam je lakse kad imamo vise ili manje novaca,ali nije sve u tome... Novac mi je uvijek bio sporedna stvar.. Nikad nisam bila rastrosna jer da jesam moji bi starci bili davno u bankrotu.. Mislim moja mama je kao sve cure/zene,ali ja nisam..
Nevolim shopinge..Nekoc sam ih cak i mrzila sad ih jos kako tako podnosim,ali nije mi to uzivancija..
Nisam sminkerica.. I zacudim se kada vidim one cure u 6-im razredima pa i mladje sve nasminkane.. Od maskare,sjenila,tusa,olovke,sjajila itd.. Sve tip-top! Ja se jedva sredim,a to sredjivanje traje 10 minuta..
Jer ta sminka je nasa maska. Najljepsi smo prirodni jer smo to mi..
Volim zivot,jako volim zivot..Ali zivot s njim je nesto najljepse sto sam ikad dozivila..
Nekako osjecala sam se ko da me voli iako to mozda nije istina.. Ali ja sam se tako osjecala...
On mi jako fali..
Zovem da ti cujem glas.. Da te podsjetim na nas..Da te pitam kako si.. Sto je novo ljubavi.. Zovem da ti kazem sve tvoja sam i volim te.. I da NEMAM nikoga samo tebe jEDNOGA!


Pauzirala sam u taekwondo-u.. Neidu na natjecanja a trenirala bi suludo i pamet bi mi solio netko ko je na istom stupnju kao i ja...
Mozda pocnem nesto drugo.. Imam vremena.. Vidjet cu na jesen...
Idem tugu utopit..Probat ga zaboravit.. A zaboravila bi ga ja,da nemislim stalno na njega..
Al uspiti cu ja to!
Sve vas volim.. Zna se kog najvise...


| 16:10 | Komentari (4) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn