27.02.2007., utorakSVAŠTA SE DOGAĐA.. jAKO ZANiMLjiVO =)

Kako mi je postalo dobro u životu iako je vruće za poludit.. ahh... Ovaj vikend u petak bila u Zd sa starcima i burazom na pizzi pošto je njemu bio rođendan.. I bilo je super.. Nemogu virovat da ja govorim da mi je sa starcima bilo super,ali je! =)
E da.. Danas imali natjecanje iz prve pomoći.. I da ja sam se ubila od učenja.. Nema što..
Najiskrenije: NiSAM Ni TAKLA ONE PAPiRE!!! I tamo smo dobili neke besplatne sokove,sendviče..
Ali bit je toga što ja ništa nisam znala ,a naša je grupa prošla :)
Ipak smo to mi.. Prošle godine su pravila bila puno strožija.. Ove godine PUNO LAKŠE!!!
Digla sam dvije nove knjige.. Ja to gutam ko ništa.. Sad san se i sitila da mi je sutra lektira na Hrvatskom.. Srićom sam ju pročitala dok san bila dežurna prije misec dana :)
Došle danas u školu 6. sat Mely,Gaby,Kiki i ja s rolama... hehe.. Mitro iz zafrkancije reka: "Dana i Kiki nemoraju skidat role,ali Mely i Gaby ak oće ostat u razredu moraju!" I oko toga nastala frka pa je rekla profesorica ajte vi bolje van.. I tako smo otišli.. I bili smo danas oslobođeni nastave :)))
Kako je to bilo lipo.. Sutra pišemo test iz tehničkog :(
Ajme ful sam hepi ovih dana.. Ljubavni život-savršeno.. Bar s moje strane,a ak on mene vara na njegovu dušu :)
Nešto sam ja bila tila pisat,ali nemogu se sitit što :(
Reka mi je jedan dečko u razredu da sam ja najbolja ženska u razredu.. Ja onako zbunjeno pitam ZAŠTO?
Kaže on jer jesi.. Velin ja,a fala..
I shvatili smo da je Gaby baš super dok nije s Ninom :)
Zahvaljujući njoj smo i rpošli prvu pomoć.. U petak bi mogla do Zadra kod Vanje.. Ako me moja mama pusti što nevirujen jer u petak donosi ispite iz Engleskog,a ja ću vjerovatno dobiti jako lošu ocjenu!!! :)
Sad bi mogla počet čitat jednu od one dvi knjige..
Još ću vidit što ću čitat..
Pozdrav svima :))
vanja: puŠa :)))
maleni:puŠa,volin te...
p.s. vanja volin i tebe:p


| 15:12 | Komentari (18) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn