08.02.2007., četvrtakDOGODiLO SE: KAP jE PRELiLA CASU!

U jednom prijasnjem postu sam navela da cu puknut da ce kap prelit casu no dogodilo se i puno vise od toga!
Se sjecate mog posta od negdje ovog ljeta? O ja se sjecam kad sam pisale hvale o svom treneru,ali znate krajem ljeta to se sve prominilo! Kod nas je bio jedan tkd klub i istina je izisla na vidjelo.
Ako imalo pratite vjesti primjetit ce te da se prica o silovanju maloljetnice evo jedan od naslova: "TRENER iSKORiSTiO UCENiCU.." Ima ih jos mnogo na istu bazu.. Sve danasnje novine preplavila je ta vijest. A to se sve desilo u mom klubu..
Mi medjusobno vec duze vrijeme pricamo o tome,ali napokon vise ne samo mi! Nitko nezna sto se tocno dogodilo osim dvije cure i trenera. I nitko nikad nece saznat cijelu istinu. Cura je zavrsila na psihijatriji,a jos prije 5 dana je bezbrizno skakala po dvoranama i po ulici,smijala se. A sad je po bolnicama,na ispitivanjima. Mladja sestra je izjavila da ga voli.
Nije mi jasno sta vidi u njemu,to mi nikako nije jasno!
Uzmite jedne novine visit ce te bar dio radnje. A sto je najgore citam danas novine i posto je u pritvoru mora imat branitelja i ja citam i naidjem na ime od prvog rodjaka.. Frapirala sam se! Shvacam da mu je to posao no ovaj put mislim da ce istina prevagniti.. Nece uspiti.
Ja nezelim pricat detalje iako ih poprilicno znam.. Meni je sve to uzasno i gadno!
Odvratno! Taj covjek ima 40 godina!!! Ima zenu! Ima dijete!!!!
I za njegov dosije sam znala od prije. I vec duze vrijeme planiram preselit se u drugi klub na kraju ovog ljeta kad podjem u srednju skolu jer bi trebala otic u drugi grad u srednju pa bi tamo i trenirala..
Nezelim vise o ovome pisati.. Ako vas zanima kupite novine,nemozete promasiti!!!
Danas sam procitala 5-6 clanaka..
P.S. bas me zanima kako je to na sudu i da li cemo ici :D


| 21:49 | Komentari (6) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn