30.01.2007., utorakSVE jE SAMO BORBA!

Na ovu temu potaknulo me mnogo razmisljanja i taekwondo.. Danas sam dosla na trening razocarana.. Naime sad u subotu sam trebala ici u Karlovac na neki seminar,ali nizi pojas je imao prednost ,a ja sam dobila "nema mjesta"!
Nista me nije rastuzilo osim da se neki ljudi ne drze svojih rici! Nas trener je rekao:"Veci pojasevi imaju prednost!"
A gdje sam tu ja? Natjecanja su nesto sto obozavam,nesto predivno! Danas prije treninga sam pricala sa jednim covjekom menim dragim o ovome zasto nisam isla u Karlovac. Ali to nije prvi put. Pretproslu subotu su isto isli tamo i trener me izabrao s tim da sam poslije dobila poruku da neidem i tri zaredom banalna razloga. Nisam mogla vjerovati.
I taj covjek je meni rekao:"Tako mi je zao sto nisi isla onu subotu sa mnom." Ja sam rekla:"Ma nema veze nije to bitno,bili su moji pojasevi nema veze!" On je rekao:"Ti si po meni najbolji borac u ovom klubu!" Ja sam rekla:"Nije tako. Pogledajte samo Katalinicku i mnoge druge!" A njegov je odgovor bio:"Imaju vise talenta,ali ti si borbena,uzivis se u to i borbe odradis do kraja,fenomenalno. Svaka tvoja borba je lipa za gledati!"
A znate zasto? Zato sto se ja borim srcem! Toliko zelim tu pobjedu! Zelim biti najbolja! I nisam talentirana,ali sve sto radim radim s voljom sa srcem!
Zivim tu gdje zivim i znate nisam bas omiljena jer tu su ljudi "zaostali" ako me razumijete. Povrsni su jako.
Za sve svoje moram se boriti,a nekima je sve na pladnju. No to mene nesmeta jer ja volim borbu,volim znati da sam u pravu,volim pobjediti,biti najbolja,a najvise od svega volim kada znam da nitko drugi nije to ucinio za mene da je sve bila samo moja borba! Ljudi imaju dva lica no lijepo je kada znas ko ti je prijatelj,a ko ne. Ja sam sretna jer znam kojim ljudima mogu vjerovati koji me nece razocarati.. Koji ce biti uz mene u dobru i zlu,kada radim pogreske,kada mi ne krene,kada te svi zaborave ja imam te ljude! Koji ce ako ja placem plakati sa mnom,koji ce me zagrliti..
Znaju osobe koje ce se naci u ovom postu,a neke na koje se to isto odnosi mozda nece procitati,ali ce znati da ja tako mislim!
Nevolim laz i shvacam da ljudi nekad moraju lagat,nemoze se uvijek samo istina govoriti,ali nikad nisam cula neku osobu da laze kao netko koga poznam.. Nezelim imenovati tu osobu,ali ja toj osobi vise nemogu vjerovati.
I ja sam lagala i vjerujte kostalo me je! I sad se trudim to sve popraviti trudim se znate kako i borim se za povjerenje!
Nabrojat cu par osoba u mom zivotu do kojih mi je stalo..
Prvenstveno moja obitelj. Onda na red dolazi moja Vanja. Koja zna sve o meni a i dalje se druzi sa mnom,iako neke stvari nisu za pohvalit se.. Nju volim.. Trece osoba u koju sam zaljubljena i za koju se borim iz dana u dan! Vjerujte mi nije uvijek uz mene,cesto se svadjamo,ali kad je sve ok ja znam da se mogu njemu obratiti i da ce on sve ucinit da me napravi sretnijom. Cetvrto je par osoba koje je daleko.. Dalje nezelim nabrajat.. Ovo su najbitniji ljudi u mojem zivotu!
I cjelu vecer se tjeram nesto napisati,ali bojim se. Moglo bi doc u krive ruke. Drugom prilikom,obecavam vam!
Jos samo malo i sve cu rec! Nemogu vise izdrzat,skuplja se u meni i jos malo i bit ce previse..
Doci ce onaj dan kad ce kap preliti casu.. I pazite ljudi su dvolicni,pazite sto radite jer mozete napravit istu pogresku kao netko drugi u manjem obliku a on puno gore to isto i vi mozete nastradat a ta osoba se moze izvuc!
Pazite kome dajete svoje povjerenje,svaki komadic sebe dajte,ali ne krivim osobama!
Upamtite ovo: SVE STO RADiTE MORA BiT SA SRCEM,I BORiTE SE i BUDiTE PRAVEDNi,NEMOjTE LAGAT jER SVE SE KAD TAD VRATi!


| 21:47 | Komentari (13) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn