21.01.2007., nedjeljaNETKO Mi jE REKAO LjUBAV NEPOSTOji, RECiTE DA Mi jE LAGAO!

Nedavno sam se cula sa osobom koju volim.. Nekoc je ta osoba pricala da me voli vise od icega.. I ta osoba je meni rekla: "Ljubav nepostoji".. Cemu onda sve ono sto smo imali ako ljubav nepostoji? Cemu ovaj svijet bez ljubavi!
Ja nikad prije nisam znala sto znaci nekog voliti svim srcem,sve dok nisam upoznala njega..
Dok nisam prvi put vidjela onaj osmjeh.. Od tog dana taj smjesak je u mom srcu.. Sve bi dala da je kao nekoc..
Al nije.. Istu tu vecer on je reka meni i mojoj prijateljici: "sve ste vise u mom srcu"..
Uskocio si je sebi u usta.. Malo prije rekao je da ljubav nepostoji zar ne? A kako smo mu onda u srcu?
Naravno tu vecer smo se i posvadjali rekao nam je da cemo mu faliti.. Moja frendica ga vise smislit nemoze,stvarno je ljuta na njega razloge necu rec,al' da on meni dodje makar placuci il ljuto kako god: "Dana ubio sam covjeka" Nebi ga krivila,nebi mogla.. Znala bi da je ucinio nesto krivo,nesto prljavo,nesto sto nevalja,al' nebi mogla osudit' ga...
Nikad mu nisam bila dovoljna.. Nisam bila dovoljno dobra.. Uvijek kad se bunim nes protiv sebe on me pita:"ma sto ti fali?"
Sada znam,nisam dovoljno dobra.. Jednom mi je rekao da nebi nesto htio sa mnom nije bitno sto,jucer je rekao da bi..
Zasto stalno mjenja misljenja? Zasto jednostavno nemoze stati pogledati i razmisliti. Shvatiti sta zeli od zivota..
Sve bi to volila uz mali plus.. Da shvati da voli mene..
Molim vas recite da mi je lagao da ljubav nepostoji,jer ako je to istina sta onda ja osjecam?
Zbunjena sam i to jako.. Neznam vise nista..
Samo da on zna koliko bi bila sretna kad bi me pustio u svoj zivot.. Opet..
Neka se ljuti,nije me briga.. Samo nek mi iskreno kaze sta vise osjeca.. Iako znam da bi me pogodilo da mi kaze Dana nevolim te.. Al neka kaze.. Neka bude iskren..
Jos samo jedan razgovor da si sve objasnimo i bit cu sretna!
Sada idem,a vas molim da mi kazete sto je to ljubav i molim vas kazite da postoji!!!


| 17:53 | Komentari (26) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn