08.01.2007., ponedjeljaki REKLA SAM TUZi NE!- i TO OVAj PUT i MiSLiM! =)

I bila sam tuzna i plakala sam i sanjala sam o lijepim trenutcima s -njim-...Falio mi je.. A sad sam samo opet sretna...
Smjesak mi opet obasjava lice.. Prije je to bila rjetkost sada taj smjesak stalno titra na mom licu :) ->On<- je opet moj.. I samo moj..
I volim ga.. I volim put kojim on kroci.. Volim njegov smjesak.. Njegove usne.. I njegov pogled! Njegove poruke me rasplacu jer sam sretna.. Cudna sam.. Kad se smijem i kad sam sretna uvijek mi suze idu.. Ali to nisu suze prouzrocene tugom to su suze radosnice.. On me naucio tom smjesku,i suzama radosnicama a i onim drugim.. S njim sam prosla dosta toga..Nemozemo cesto biti skupa no njegove rjeci,njegove poruke.. To je sto me cini tako sretnom..Kad je on sa mnom nema sretnijeg bica od mene..
Pitao me jedan prijatelj prije nekoliko momenata koji ti je bio najljepsi trenutak u zivotu,a ja sam s osmjehom odgovorila:
"kada me on zagrlio i rekao nikad te necu pustiti i poljubio".
I sretna sam i smijeh je moj prijatelj,a tuga koja me bila zagrlila,moj neprijatelj, nema je vise.. Otjerala sam ju..Ovaj put sam joj rekla ne!
I svi recite tuzi NE!-jer nju nitko nezasluzuje. Ona je vas najgori neprijatelj. Budite sretni,smijte se. Jer nema ljepseg bica na planeti nego onog koji se smije.
Znam da je tesko smijati se kada ste nesretni,ali vjerujte mi to vam netreba. Budite sretni sa osmjehom na licu i budite najljepsa bica na svijetu! ;)

Image Hosted by ImageShack.us


| 18:27 | Komentari (40) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn