23.11.2006., četvrtakpa nakon dugo vremena... :D

evo i mene malo.. nije me bilo neko vrime pa opet odlucih napisat post....
zasad su ocjene dore osim fizike.. dobila sam jedinicu :D al nea veze... jbga... zivot ide dalje...
u subotu imamo natjecanje split open.. ja idem.. kategorija +61 =) lol....
to je naaaj kategorija na svjetu. uvik me dopadnu iste ili ana ticinovic ili ona neka maja eventualno ako upadne neka nova.. i najvise imam dvije borbe.. :D i da bole me noge... :D malo sam ih stukla.. ja ovakav biser umjesto da pazim pred natjecanje ja se ubijam pred natjecanje... i onda ljudeki kazu da sam normalna...
i hepi sam zato ke je trenutacno... STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJK =)))
zahvaljujem se onome koji je prvi pocea sa tin!!
i tako mi danas i sutra nemamo skole... hehehehehee.....
nes sam imala na umu pisat al se nesjecam :D
ajmo pocet od andjele.. zensku je trener pohvalija da je napredovala.. a ja ju ubijem.. e ono.. ja bi ju mogla dobit ko od sale.. pa skoro se i jesmo tukle.. nju je dobila zenska koju sam ja dobila xD
nije stigla do mene.. a da je stigla bi se borile.. rekla je da bi mi predala borbu :D
hahahaha...
joooj kupit cu si tajkiceeeeee =)))))))))))))))))))))))))))))))))
hihihi..... u utorak nan donosi testove iz zemljopisa i kladim se da cu dobit pet.. evo prvi put u zivotu da san sigurna da cu dobit pet u nekom ispitu.. i ak nedobijem ce mi past samopouzdanje :D lol.. znan da cu imat jedan netocan jer ga nisan znala al ostali su svi tocni.. VALJDA..

ajte ljudekii... puuuuuuuuussaaa =)


| 23:00 | Komentari (7) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn