05.11.2006., nedjeljabok,bok :)

evo mene ljudi opet =))))
proslu nedilju san bila na panteri (pantera cup tak nes) tj. nije bitno.. jedino je bitno da sam osvojila ZLAAATOO :P
bas sam bila hepi...
e i tamo sa 'upoznala' zokija.. lik je taaaak zgoooodan =)))))))
ok ok nesmjem pretjerivat :P
i onda u ponediljak nisan bila u skoli sto je JAAAAKO DOBRO :) vratili smo se u 3 ure jutro pa onda vi ajte u skolu!!! =)
i dobit cemo ispricnice i svi spaseni :P u utorak sam ipak morala ici... bija je red.. al onda su nan dosli ovi praznici :)))
i ja sam bila od sride jutro na salima do jucer...
u petak navecer je moj rodjak svira sa bendon i bili su suuuper... vecinu veceri sam provela sa izakon objasnjavajuci mu kako trenutacno izgleda njegova draga ( loool ) i nagovarajuci ga da mi da msn.. djubre je reklo da on msn ne koristi nikad samo poruke i pozivi ostalo nis.. ja sam mu rekla da mi je njegova draga ukljucila cam.. on je reka pa imam i ja to..
e kak sam ga onda tila zdimi sakom!!! :))))
i jos mi se cilu vecer ni javlja jer je bija kod njare.. kako je gluuuuh.. bila sam ljuuuta :P
zasad je u skoli dobro ne zelim pretjerivati da se nebi pokvarilo :) i takac to..
pusek ljudi..
fala na komentarima =)


| 10:41 | Komentari (7) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn