21.10.2006., subotahi!!

evo danas smo bili na nekon toboze planinarenju sa nasin svecenikon.. bilo je dobro,osim sta sam uspila rasparat sa strane moje vansice :( a njih obozavam.. svugdi ih suljan.. iman ja jos neke patike,al ove su mi najdraze.. al zakrpat cu ja njih :D
inace vidila san konje kako su lipiii.. samo sta su divlji pa mi svecenik nije da da se priblizin i podragan ih :((
a ja obozavan zivotinje pogotove konje i pse :(((
inace mrzin visinu a mi se popeli bili na neki vrh a ja umrla od stra :D
haha...
i triala san veceras ic na trening al nebi stigla.. dosla sam doma oko 18:20 i bila sva prljava i morala pod tus te nisam mogla stic.. a i nisan bas bila od volje..
i ici cemo tamo opet al ovaj put na dva-tri dana i to preko zimskih praznika na snig..heh...
i neda mi se vise pisat..
bla bla :D
puuussaa :)


| 21:37 | Komentari (14) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn