28.07.2006., petakdooma:)

evo me doma,no sam ovaj tjedan sljedeci vikend mi je festa na salima a to nisam propustila u svojih skoro 14 god ni jednom!!! da vam kazem super sam se provela ;)) o da osim iznimke sto sam morala bit sa nekom djubradi ali ima dobrih pa cemo preko toga prici.. sad cu napisat nest o ljudima s kojima sam se "zblizila" ;)...
kate (amerika:D)- moja 2. rodica s njom sam dobra od kad sam bila mala i ona je suuuper ;)
sara (amerika:P)- katina prva rodica ali moja druga isto ko i kate... ona ne zna hr za razliku od kate al ona
mi sluzi da bolje naucim engleski :DD
sara milic- mala koja si je umislila da je debela ali je preslatka i uopce nije debela i u nju se zaljubi najruznije
bice koje znam posli cu o njemu..ne sto je ruzan nego i glup..za mi je nje i njega :(((
sara burin-ok cura al ono s njom sam dora,al ne kolko s ovima gori...
mirta- ooo moja mirka :D (namjerno san napisala k umisto t:D) ma ta vam je cura cudo!!! ziva ma kako god
ocete.. ali je zakon,s njom se nasmijete bar..ok usput xxxxx sorry zbog njenog ludila...
ivana filipi-moja treca rodica kao sara milic i mirta.. (ma svi su mi skoro rodjaci :D) ona je super cura
malo je preambiciozna i cesto zeli da je po njenom inace je zakon..
paola-ivanina prva rodica moja naravno treca :D ona je mladja godinu od mene i ivane ali ko da je ko mi..
mia-paolina i ivanina prva rodica super cura,nadam se da trenutacno uziva na krstarenju u dubrovniku
inace ona je from amerika;) btw moja treca rodica :D
tina,patre i ostale cura vama pozz.. jer s njima nisam bas tak dora,jesam al nisam :D ne znam kak objasnit..
ivona-vridna je to cura... radi kod tate prek ljeta u restoranu.. s njom sam bila bliza dok sam bila mala;)
bernarda-majne treca rodica.. :D ma nec to vise ni pisat ni fora kad san neke izostavila :D... lipa je to
cura ona je hodala with majne rodjak roko...
brina- nju jos ovu god nisan vidila to je inace slovenka al je zenska super,vidit cemo se za festu...;)
sad decki...;)

izak:nemam rjeci,majne podrska i sve.. super prijatelj cak najbolji na salima.. stvarno je decko..
on hoda s brinom.. kod njega volim sto me slusa dok pricam iako uvik balinam :D i iskren je
i dobar u dusi.. on je zakon prijatelj!!! i sto mi se svida NIJE KO OSTALI DECKI!!!
to kazem jer znam da nikad nebi curu prevari u njega je zaljubljena sara milic.. i ni ko ostali
decki perverzan.. za njega sve naaaj!!!
sime (pašeta kašeta :D)-MRZIM GAAAAAAAAAAAAAA!!! zna valjat baline pa umiremo od smjeha,ali inace
ga mrzim.. meni on sinoc govori (bija neki sismis) da bi ja mogla tog sismisa
guzicom skasit (ko nebi) a meni to dopizdilo i ja njemu da ja bi njega guzicom
mogla ko i svi normalni ljudi a tebe kad bi vidija bi umra od straha,jer je zbilja
ruzan!!! ali i gluuuuuuuuuuuuuuuup!!! meni ne smeta sta je ruzan,al ak ce on
bit djubar bit cu i ja... xxxxx zbog njega posebno oprosti!
frik 1(mislim da se zove luka)-zaljubi se u mene neki totalni frik,gadi mi se :|
frik 2(mislim marko :|)-i on je u mene..PEDERCINA :D...
tomislav-moj rodjak tomislav koji ima 22 god i ima jos jedan ispit do kraja glazbene akademije,,AJMO
TOMISLAV!!! on se prema meni ponasa ko da smo vrsnjaci.. super je.. slusajte sinocnjeg
balina.. pricamo mi o curama i govori mi on o dvi talijanke koje je upozna i dodju one posli..
jedna je plavusa isto studira na glazbenoj akademiji..i kaze da mu se ona vise svidja da ima lipe
plave oci i sve.. pitam ja volis cure sa plavim ocima? kaze on ne sa smedjima.. pa sam se
nasmijala.. ma on je faca;)

to su bili ljudi koje je bilo vridno predstaviti.. ostali ko ih jebe... da se razumimo to su sam prijatelji!!
ilitiga neki neprijatelji;)
ja jos volim xxxxx-a..i tako...
ljudi hvala na komentarima..
puuusssaaa sviimaa...
xxxxx-kiss love you!!!


| 22:56 | Komentari (1) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn