09.07.2006., nedjeljaojla ppl!!!

evo me.. :) uhh.. samo bi se tila opet pohvaliti.. uspila san po ko zna koji put razocarati osobu koju VOLIM!!! bas sam rodjena pod sritnon zvizdon :(( ja samo ne zelim da mi se gleda svaki zarez.. samo trazin malo povjerenja.. koje je izgubljeno davno.. al uspit cu ga vratit.. svaki put kad moja voljena osoba izgubi povjerenje u mene izgubim i ja sama.. vise si ne vjerujem.. smatram se glupom,jadnom i svim tim pridjevima koji ,ja mislim,me mogu tad ukrasavati.. prije bi zamrzila sebe ili bilo koga nego njega.. sta god da mi napravi.. privise mu virujen i privise ga volin.. ljuta sam na sebe zbog toga.. :((
samo zelim opet vidit njegov osmjeh,to preslatko lisce kad me pogleda.. osjetit onaj slatki okus njegovih usana.. puno trazim? nadam se da ne.. to je trenutacno sve sto trazim,ne lazem!
zelim jos jedno.. zelim osjetit opet onaj zagrljaj i osjecat se sigurnom.. jako se bojim visine al ovaj put sam sigurna da sam spremna stati na vrh stijene sa njim.. onda znate kolko mu virujem..
to nebi s nikim.. meni je visina gora od zmije ili iceg sto je nekom strasno.. a njemu sad toliko virujem da bi s njim stajala...
vidite opet imam novi dizajn.. jako mi se svidio zato sam ga stavila.. istina je,nekada sam voljela ljeto!
ali ne vise!!! tj. volim ljeto,praznici su,, ali nema vise zanosa u meni kad se sjetim kupanja,zapravo ne sjecam se kad san zadnji put bila na kupanju,a mogu ic svaki dan!
vise nemam zelje,jedina zelja mi je vidit njega... kad se posvadjamo kao da svijet propadne..
zasto ga tolko jebeno volim?!?! :((
ne kuzim.. al mislim da on mene ne.. to me boli vise od icega.. bude sve lipo i sjetim se..
sjetim se necega.. pa se osjecam ko idiot.. al ja sam to oprostila.. ma oprostila bi mu nest duplo gore!!!
frendica mi rekla da ona to nebi izdrzala.. al jebiga ,ja bi.. meni to nije problem.. jer se lazem!
uvjeravam se: dana voli te,voli te, voli te... ali dokad takvo laganje.. a da sad kad sam si priznala molim boga da ne laze :) pa smo opet na pocetku :P
i tako ja prezivljavam..
danas sam bila kod mog malog curetka,moje emice (ema-rodica).. to malo cakano bicenjce..
kad je moj ujac ilitiga njen tata prica mojoj mami kako mu je motor od broda crka,a njemu je brod na prvom mistu,prije zene :D i kaze ema :"pa sto ce ti motor ,imas akumulator" :D a slatko moje malo bicenjce :))
a u petak setamo se ja i vanjuska po robnoj i pricamo o sasi (nie bitno kome :D) i iza ugla nalete on i edo.. ja i ova paafff.. pa se ova zali sta ni tija ic s njom kupovat kupaci a sa braton oce (edom) ic kupovat gace.. a bisera..
ajte ljudi..
neda mi se vise,, :)
laku noc!
pozz!wave
medeni: kisskisskisskisskisskisskiss luv ju!!!


| 00:12 | Komentari (14) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn