04.07.2006., utorakkoja "srica"...

jucer i danas me prati takva srica za nevirovat... sinoc posaljen poruku jednoj osobi os na net ili vani? i ja cekam i cekam prosle tri ure.. meni dopizdilo oden ja.. vidin ja on tu.. to me "malo" napizdilo.. ja sam bila malo pukla,al naravno opet se ja ispricavala.. ko bi drugi.. al najbolje od svega kaze ta osoba meni ajd se sad ispricaj ovoj drugoj osobi,ja se isprican ona pita zasto.. pa tila san ga sakon ajmee....
i lipo se mi posvadjali,jos bi ja nesto rekla da opet nije nasa neki apsolutno bezveze razlog,a nebi to ni napravila da san znala da mu tolko smeta.. a i da jesan nebi isla govorit al nebi napravila,nisan takva kuja.. onda lipo cilu noc nisan spavala ali ni sekunde!!! i dignen se u tri sata (u 5:50 san tribala u zd) iz kreveta oden u wc gledat svoje suze i rec si kako san glupa da ja mogu bolje.. te se vratin u krevet.. u 4 se sitin neceg sto me povridi jos vise.. popizdin oden do matere i posaljen si 25 kn na mob jer nisan imala para,sve lipo kazen u ublazenoj verziji... al ko se opet ispricava? kako tesko pogodit.. i uvik ja.. kad bi on meni jedanput reka oprosti ma jedanput.. bija bi to smak svita.. imam dva prijatelja koja su nest bila skrivila ovaj jedan mi je najbolji od prvog razreda vec sedam godina idemo u isti raz. sad cemo i oswmu god. i on meni nest reka,mene je tad zabolilo zato sto je on reka a ne sto mi je reka.. al on je meni dosa sljedeci dan u skoli i isprica se.. a ovaj drugi prijatelj se isprica skoro odma.. i niko sritniji od mene... evo sad me bivsi pita sta mi je.. i on mi se isprica a nije bija kriv nest posebno.. svaka mu cast.. al tu jednu jebenu ric ako je tesko rec... al on se uvik naoizdi na mene,uvik,uvik trazi nesto.. a to se u meni skuplja i kipi.. predjem mu preko svake,sve mu prozvacem samo radi mira al nebi on bija on da ne nadje nesto... i kad san posla u zadar neispavana dodjen tamo,odemo do dvorane tj. atomskog bivseg i trener sidi.. pogledam ga vidim crvene oci i suze... meni i vanji nista jasno.. kaze poginija je brkic,a mali ima posjekotinu.. sinoc su imali nesricu.. ja nisan mogla virovat,mali je tako bija vezan za tatu.. nas trener je dobar s njima jer zive u istoj zgradi,a jucer san jos gledala saobracajnu.. oden u svlacionicu vidim marina isto place.. baba 1% da ce prizivit.... isla na operaciju...
onda se ovaj napizdi na mene.. dan mi je cili u kurcu... jednostavno.. ako me zeli muciti nek me muci laganom smrcu da me muci i ubija.. radje to..
bas san sva... cili dan zamisljena.. jedina osoba koja me danas nest slusala bio je vanjin pas rocky.. taj pas je cudo samo bi ija i ija :)) mozes ga nahranit al on moze jos poist kolko oces... pali se na hranu :D
jucer je laja na me a danas bas lipo cak ne bizi od mene,nego ja kazen rockyy dodji.. i pametno pseto dodje :) kazen sidi rocky on sidne.. daj sapu i da mi saapuuu :) a znamo se tek dva dana lool...
san rekla kad san tuzna da vise pisen.. viditee.. nako neman sto jer je sve savrseno a vako ajme..
jos nest.. ja tog lika molim da mi oprosti i da budemo zajedno jer ga volim a on nece.. a kaze da me ko fol voli ma kurac me voli.. uopce nisan gladna.. danas san poila cevape kod vanje da mi njena mater nist ne kaze al da me se pita nebi.. ne jede mi se.. al se sad zelim udebljat.. zelim 100kg,da me vise niko ne vidi i da se ne zaljubim..rekli su da san smrsala(sad san se izmirila u struku san skinila 12 cm),al briga me.. cemu koristi.. ko da ce me on pogledat... :((
moja zadnja..
LJUBAV BOLI!!! no


| 19:44 | Komentari (1) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn