30.06.2006., petakmajne lav :)

ahhh.. opet sam hepi.. opet sve pet :)) nekak sam psihu mal sredila.. al moram ju jos ucvrstiti... al zasad je ssve ok i ful sam hepi :)... nejte me zezat.. u oblacima sam :)) trebala bi iat inspiracije,al san fuul u oblacima ne znam ko mi nosi glavu tak da,, nejte zamjerat :(( nisam ja zlocesta :D ja cam camo zaljubljena i ne znam ke pisem... hihi.... lalal.. ovaj svjet je tako ljeeep :))))
koje ja baline valjam.. ovo je za nevirovat :) nemre to svako,,, :D treba i to moc...
morat cu sad ovih dana zvat josipu i marinu da me cekaju u zadru..
a ja jedva cekam sriiiduuu :))))) zasto? pa jednostavno ime srida tak lipo zvuci :))
mmm.. :p
idem ja polagano
i jos ovo (zna ce ko je osoba xxxxx i vanja ce znat =))
kiss


| 23:35 | Komentari (4) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn