21.06.2006., srijedamore,moooreeee--treening,treening,loool,,,

ah ljudofi moji... jucer vam je na treningu bija piis,,poumirali smo od smjeha ;)) prvo dodjemo u dvoranu a taaamo vruuuuuuuuuuuuuuce!!! i mi stali u vrstu i sada pricamo ocemo u cetvrtak trening ili ne?! (radi utakmice) i ja kazem pa ajmo ujutro u 8! a ovi meni svi si luda?!?!? osim vanje ;)) kazem ja vi ste ludi,, sto prije to bolje,jer je ujutro hladnije nego oko 10! kazu oni :pa ko ce se tad dizat?! ja kazem bome se ni ja tak rano ne dizem al necete umrit jedan dan,a gore ce vam bit ak budete od 10 ili kasnije!poceli mi pricat o koga budi ja kazem kak mene brat i da je lud da svako jutro sve ranije,a kaze ludi mario mene inesino(sestrino,koja s nama isto trenira)hrkanje,ja i vanja smo se upisali od smija.. onda neki ne mogu ujutro a navecer (kao sto obicavamo) necemo radi tekme.. pa smo se na kraju dogovorili da necemo ni imat,a u subotu ne mozemo jer trener ima obaveza u zg-u... e usrid treninga mi nest radimo i onda trebate u borbenom stavu prima nazad ic.. i moja luda vanjica mora zurit,posulja petu po podu zapne i odleti i pravo na guzicu umrli smo od smjeha!!! (cak i trener :P).. a poslije kad smo isli po duzini dvorane ja i vanja u paru a do nas nina i zeljana (jedna faat curka lol,al sad je mrvu smrsala).. i ja drzim vanji fokusere kako idemo po duzini dvorane a nina zeljani..i trener dodje,,daaanooo raadii!! mi svi gledamo al i dalje radimo,on se dere ko ludjak daaaaanooo raaaaadiiii!!! dosli mi do kraja dvorane ja se opalila smijat (jer je to moje ime!) a zeljana se okrene on ju pogleda nasmije se i kaze zeljanaa radii!! łoł,al to je za mene bila uvreda!! puknucu nisam ja toliko debela :(( ona je trokrilni ormar jelda vanja??? eto ti me znas pa reci jesam ko ona?,a trener na to jos kaze pa odostraga je ne vidim lol.. ona kaze posli ajmo mi glumit ti se nemoj javljat kad te prozove,ja mislim pusi kurac:P haha.....
a komedije s nama.......
ja vam sad pisem dok sam se vratila s mora... e bilo je tak dobroo,,, isli smo:moj brata,moja mama,ja,mamina prijateljica (koja nas je vozila) i njena necaka (kojoj je moja mama kuma).. nismo isli sa tatom jer je na terenu.. i isli smo u crnu puntu... dosli tamo sve puno obrovcana!!! i otisli mi sa strane tam negdi.. kad mene neko zove: daanaa.... ja se okrenem kad josipa!! onda smo se kupale uru ipo vrimena pa izasle vanka,otisla ja kupit sladoled ,a ona je ila stapice jer je 5 min prije i ona pila sladoled :P ,i opet se isle kupat pa josoko uru ipo... bilo je tako dobro... sutra ako ona bude isla u crnu puntu cu i ja,a ak bude u rovanjsku to ne treba nagovarat oca da me tam vodi jer i on tam oce.. ;))
i sad se idem istusirat,skinit ovu sol sa sebe....
pa cu vanka... ahh napokon.. ovih dana su mi se ljudi malo razbizali..


| 19:57 | Komentari (7) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn