20.06.2006., utorakHi ppl!

evo mene opet.. ljudiii mooooooooooooojiiiii :))))
pa ja sam dobila putovnicu nanannana smijeh sad ju jedina ja iam kod mene doma,,sad sam ja faca wink iako mi je slika na putovnici grozna...
kad mi je stari vidi putovnicu,poceo mi je objasnjavat nest os slici,, posto se slike vise ne ljepe nego su skenirane,,imate neko stakalce i kad stavite ga izgor slike pise vase ima i prezime preko cijele slike smijeh to nije skupo 1€..
izgleda kao najobicnije stakalce,al zgleda da nije ;))
jedan decko mi je rekao (nie bitno ko prepoznat ce se ak bude ovo cita) da pricam s njim.. ja pitam se nest desilo ili sta? kaze ono: da nije neg je tuzan i u kurcu... i da treba razgovor sa frendicom a ne curom.. al problem je sta mi jos nije objasnio o cemu se radi.... treba frendicu a ja ne znam kak pomoc no kad mi objasni zast je tuzan i u kurcu pokusat cu...nadam se da cu uspjeti....
evo sad bi vec polako trebala krenut spremat stvari za trening...
crknut cemo od vrucine u dvorani burninmad
ovih dana me boli glava,ne znam zake :| al sve ce bit ok... ;))
i stara mi je totalno pukla lud jucer mi sere da sam ju razocarala jer necu da nis napravim po kuci,,danas dosla i stalno,,bravo dana,svaka cast,vidis da mozes,, e ono totalno je pukenzi lud
ja sad samo jos navijam da hrvatska dobije australiju hrvatska
ovim putem zelim pozdravit moju ljubav i saljem mu biiiigggg kissss kiss (iako ovo vjerovatno nece procitat al ok)
a vama ostalima pozz wave


| 18:20 | Komentari (8) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn