06.06.2006., utorakHi!

ev mene bek.. faja vam na komentarima.. hehe ;) a ti "moj obozavatelju" ubuduce citaj sto san napisala jer ja nisan napisala da imam 55 kg jer ja tak ne lazem... nego sam samo rekla kategoriju a mogu bit i kategorija +61.. ovisi.. kako kad...
mah.... ali ubuduce budi faca pa se predstavi ko si ne trebaju mi se anonimci javljat.. jer bi mogla to zabraniti.. neoj mi dizat tlak... jer to nije fer od tebe...
hehe.. ev da vam sad kazem ke ia novog kod mene.. :)
jucer smo pisali matematiku i molin boga da dobijem 4 ili 5 PLEEEAAASSSEE GOOOOD!!! a danas smo pisali fiziku pa OCU IZ TOGA 5 :(( zadnjih 15 minuta smo smili otvorit knjigu hehe..(kao da meni nije i prije bila otvorena,al dobro :P) snadji se druze.. ovih zadnjih dana me popizdila skola i ucenje... :'( ide mi na zivce ucenje to je BORIIING!!
kmeeee :( joj moram jos lektire prepisat.. citala sam a nisan nis pisala kad nam je rekla da ne trebamo pa se sad sitila reci da trebamo predat jer "ona ne moze sve ucenike pitat" ccc.....
e da pisali smo i ispit iz hrvatskog oc 4 :P a iz kemije iz ispita san dobila 3 DOBRO JE! :)
mrzim kemiju to mi je najgori ispit.. ovih dana jedino sto me raduje je sto znam da cu uskoro na odmor da vise nece bit dizanja u 7:30.. sto nece bit ucenja.. samo uzivanja!! e jedva cekam..
ovim putem bih htjela jos napisat osobe s chata i nest sta mislim o njima pa cemo prvo s deckima:

blade88: hehe ev da nam se ne ljuti prvo cemo njega :)) mozda ce me ubit jer ga tu spominjem,ali... i to cu prezivit :).. inace on vam je jedan jaako pametan decko i neojte ga sjebat jer nece te lipo proc.. kazem vam da je pametan... a nije ni ruzan.. sladak je..ajd dosta necu vise jos ce me zadavit :)

cronick_hip-hop: nas marac... sta rec o njemu sigurno ga svi znate.. zgodno je to deriste... :) super je frend i ima curu nanan zahvaljujuci meni lalala (mala_tkd iliti ga zrinka) ja i on smo kao sto znate nekoc bili zajedno.. no to je proslost...

mario: njegov nick necu rec to mu je ime hehe... :P njega ja naravno znam i uzivo.. inace moj bivsi.. :P mario on vam je super decko, uvik ce vas saslusat i zna se zajebavat.. njemu sam napravila svasta.. toliko puta mi je sve oprostio kao i blade i ja to cjenim!

dalibor: mah ja tom liku nikad ne znam nick, prvo je bija neki mr onda je bija neki emo sve mi se pobrkalo -_-.... tak da... cu ga predstavit imenom.. on vam je super lik al kad je zaljubljen je ko malo djete.. trenutacno hoda sa lanchy. da ih vidite kak su cakani.. inace on vam je plavusa :P al je zgodan... hah...

blackking: s tim sam se ja likom svadjala i svadjala ali sad smo si dobri :))... heh.. a i on je sladak.. djubre mi neda sliku al vidila sam ju na msn... ne znam sta rec o njemu..

cropir: njega nesmin zaboravit iako se snjim nisam cula godinama ipak je on moj lazljivac prve klase :) ccc :D heh...

vampyr: da on vise ne ide na chat.. :( on mi je bil super lik... ne znam sta vise rec...

nemrem se vise sjetit ahm.. ma svima pozdrav heh ak se ko naljuti jer ga nisan nabrojala bit ce naknadno ubacen :D

sad cure:
vanja1990: naravno da je ona prva ipak mi je to suuuppper frendica :) ne sa chata neg uzivo hehe.. to joj je nick na chatu, pa ak naidjete na nju neojte propustat priliku da pricate s njom...

pandora: ma super likica bas je zakon... ne znan ju dobro ali mi se cini ok ;)

lil_moonlight_child: ne znam sta bi rekla nisan sigurna da nick ide tako al virujte mi ona vam je fuul smart iq joj je 143.. :D

gigazg: uu da zenska koja me nemre podnit.. neka joooj.. giga ko te jebe..

mala_tkd: aa zrinkach markova cura.. ona vam je zakon.. i sljatka je.. i takac :D
vampiryca: ona vam je onak super curka sam sta ne vjeruje u sebe i takac.. sam misli na ubojstvo.. curo jos si mlada!!!

sad pusa svima ne znam ke vise rec...
PUSAAAAAkiss


| 18:02 | Komentari (32) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn