05.06.2006., ponedjeljakdebljina? i nogomet? (dvi teme danas)

DEBLJINA:
sigurno vas iznenadjuje moj glupi post.. no moram se izjasnit u vezi ovog sa debljinom.. citala sam blog od jedne cure koja je meni ostavila komentar.. zenska je skroz nezadovoljna cjelin zivoton radi glupe debljine.. meni nije jasno zasto bi neku veselu osobu,pametnu i dragu sputavalo da bude opustena u drustvu samo radi debljine?? zasto danas svi ljudi gledaju osobe po njihovom fizickom izgledu umisto da gledaju njihovu osobnost.. to nije u redu.. ja poznam mnoge osobe koje su debele pa evo ja sama :PP i sto zbog toga sam ja glupa i nevaljam? ma jeli molim te!!! ccc....
tila bi reci BUDI PRIRODNI I OPUSTENI I NEMOJTE SI DOPUSTATI DA VAS PONIZAVAJU U DRUSTVU ZBOG IZGLEDA!

evo sad cemo o NOGOMETU:
uu svi znamo da ce sad nogometno svjetsko prvenstvo i svi smo se u to uzivili.. evo i ja osobno koja bas ne volim nogomet :D.. pocela sam pivat one nogometne pisme srce vatreno i onu od derbija haha :PP posli cu van napisat neke stihove.. jer mi se piivaaa.. jos koliko 4 danaaa :) e sto ce to bit svaki dan po dvi utakmice a onda odite do vanjinog bloga kladim se da ce vas ona o svemu izvjestavat..
SRCE VATRENO:
BIjELO CRVENA POLjA HRVTSKA, NA DRESU SjETE ME, DA jA VOLIM TE!
IGRAjTE ZA NjU,NASU VOLjENU ,NEK JACE KUCA TO!
SRCE VATRENO!!!
ZVIJEZDE: AJDE AJDE IGRAJ IGRAAJ!! AJDE AJDE IGRAJ IGRAAJ!! AJDE IGRAJ STISNI JACE, NEK TI PULS DO NEBA SKACE ,SVE ZA NASE NAVIJACE ,AJDE AJDE IGRAAAJ! ;)
ljudeki pusa cujemo se ;)kisswavesmijeh

| 13:22 | Komentari (22) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn