29.05.2006., ponedjeljak.... :)

kod mene nema nista posebno novog.. danas sam vidila trenera,ali nisam htjela nista spominjati.... ali ovaj put ne zelim o tome.. ovaj post je posvecen mojoj frendici vanji..
ja i vanja se znamo odkad smo bili mali ,ali nikad se nismo ovako druzili.. ovo je malo
mjesto i svi se znaju pa smo se tako i ja i ona.. nas klub je pogledao na svijet 8.9 znaci u devetom misecu ce nam biti dvi godine.. vanja je tad bila u paru s monikom koja je sad u karinu i ne zeli vise trenirat.. ja ne znam s kim sam bila.. 4.3 datum koji cu uvijek pamtit.. to je bilo natjecanje u pumi,u kvartu sesvete (btw. jeky tam sam te vidila mislim da si bila samo gledati :P) na tom natjecanju je bio i jedan decko (vanja znas ko).. ali na to je natjecanje isla i martina,sestra od marine.. ona se tom decku stalno nabacivala... vanja je tad bila zaljubljena u njega,a ja i ona smo si taj dan postale super frendice.. poslije vanjine borbe otisli smo u dugi hodnik popricat u miru.. vanja mi je sve rekla.. bas sve.. bila je tako tuzna.. a ja sam tog decka tila razbiti.. bio je tak glup,vidio je da vanja sizi ali to je bilo prije i borbe,a znate sto mi je reka?? ovo: "ona je zaljubljena u mene,luda je za mnom.." e mislim znao je,a nije nista poduzimao nego se "kurvao" i drpao u busu.. bila sam tako ljuta,a tako tuzna zbog nje.. mislila sam da ce sve to ostati samo na mazenju ovo ono.. ali ne.. u busu su se i zvalili te je ona sjela na njega i isla ono gori doli ko da se jebe.. meni se doslovce zgadio zivot.. ja i on smo se tad posvadjali,izgovorila sam mu sve zivo.. u mom diskmanu je ostao njegov cd pa sam mu poslala poruku da se javi ako dodje na trening u utorak da znam dal da donesem cd.. i ljudi moji javio se.. ja sam donila.. ponasao se kao da se nista nije zbilo.. zaboravila sam rec da mi je rekao da nikad picke od mene.. uhh al sam mu tad sve izgovorila.. i pred trening ja sam ga pozvala u stranu i pitala dali se sjeca sto se dogadjalo.. sto mi je reka i sto sam ja njemu.. on je reka da da.. ja sam se ispricala za svoje ,ali je i on za svoje.. martina i on su prohodali.. no on je prekinuo s njom da joj nije rekao! ona plazi za njim ko idiot ,a on ju ne sljivi.. vide se nakon misec dana,niti da ju poljubi nego se ide setat sa mnom i vanjom i prica nama svoje "dogodovstine"....
meni je drago sto ga je vanja zaboravila i sto su opet frendovi.. jer je preveliki idiot za takvu curu... btw: vanjich cestitam ti staroj :)
i sada idem.. uhh pocela sam pisat preduge postove :P
ajte ljudi pusek ;)
tj. evo vam moje slike:

ja trenerka (1) :Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja trenerka (2):Free Image Hosting at www.ImageShack.us

faca: Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cila :P :Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i to bi bilo to pusa i bye kiss wave


| 22:06 | Komentari (5) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn