28.05.2006., nedjeljaej ljudi..

ne mogu virovati... tako sam tuzna.. evo vanja upozoravam te posto ti citas moj blog da nikom u nasem klubu ne pricas o ovome... molim te.. obecala sam marini da nikom necu nista reci.. ali ti si iznimka...
pa da pocnem..
moj trener... moj najbolji trener na svijetu je dobio ponudu..
i ne to bilo kakvu.. jako dobru ponudu.. pa da kazem kakva je to ponuda.. pa dobio je ponudu da bude trener hrvatske reprezentacije... sto bi znacilo da nas ostavlja.. ali ima jos nade.. ima je.. on je rekao da ce to prihvatiti samo ako bude glavni trener a ne pomocni i ako mu placa bude 10000 kn.. pa ja molim boga da mu ne daju da bude glavni trener..
ne zelim da ode.. zelim mu najbolje,,ali ne da ode... ne zelim da mi mika bude trener.. ja ne mogu bit ozbiljna na njegovim treninzima.. mika ne moze izvuci iz mene ono sto trener moze.. kad mi trener sjedi iza kad se borim uvik dobijen,ali kad mika uvik gubin...
mika je super,volin se salit s njim.. ali on nije moj trener.. on nikada nece moci zamjeniti mjesto mog trenera.. moj trener ja trener naseg kluba.. on ga je osnovao,on je njegova glava,on je napravio od nas borce,on je onaj koji je vjerovao u nas od prvog dana,on je TAJ!
sto cemo mi bez njega?? ja i marina smo rekle da vise necemo trenirat...
necu da me MIKA trenira,moze poslat nekog trenera ,ali da ima crni pojas ALI ne mika?
i taj trener koji ce mi bit nikad nece zamjenit mjesto mog trenera,NIKADA!!!
ja kad sam to danas cule suze su mi potekle niz obraze.. bila sam tako tuzna..
tako jadna i nesretna.. jer znam da se to nesmije i ne moze dogoditi.. ako on ode mi cemo opet bit kao i napocetku nitko i nista!! nismo ni sad bas nesto.. ali imamo rezultate..
to jesu nasi rezultati ,ali su i naseg trenera.. da nije bilo njega nebi bilo niti tih rezultata..
ako on ode ostavit ce iza sebe DVA uspjesna kluba.. kistanje i obrovac.. gracac nije nesto,a lovinac su pocetnici... ali on ne smije otici i ostavit svoje klubove.. on to ne smije..
jer jednostavno ja znam da to vise nece biti isto.. to nece biti to...
falit ce mi treninzi... i nece se ispunit moj san.. vjerovatno cu morat prestat trenirat do svoje 15 ali onda cu nastavit moj san se mora ostavariti.. moj san da budem majstor..
vanja ovo si sad procitala molim te da to nikom ne kazes.. moram s tobom razgovarat kad se vidimo.. moram s tobom pricat.. i moram ti jos nes drugo pricat.. moram ti tolko toga reci.. pa cujemo se.. i ajmo ovaj petak koji dolazi van?
posalji mi poruku ili ostavi u komentarima..
posto je guc pitao gdje su slike sad cu objavit sa trenerkom od kluba i face..
ajte ljudi pozz!! :((

neke zeza ovaj imageshack pa drugi put..
pozz :((


| 20:18 | Komentari (12) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn