22.05.2006., ponedjeljakevo mene opet :))

evo da objavim rezultate mojih najdlazih curetaka dobro i dva momka ali oni mi nisu najdrazi heh:

vanja-drugo mjesto (to je kad su bili u grupama pojedinacno nije osvojila nista pobjedio ju
zuti pojas ccc,vanja,vanja tuc cem te :))thumbup
marina-da moja najveca nada je dobila pojedinacno zlatnu medalju i ekipno isto drugo
(u ekipi su bile marina,vanja i josipa tak da su sve osvojile drugo ekipno)thumbup
josipa- marina joj je uzela zlato pojedinacno ,hehe ,osvojila je drugo i drugo ekipnothumbup
gucic- osvojio zlatno pojedinacnothumbup
glasnovic-ne znam kad saznam javim :))smijeh
eto vidite vise medalja neg natjecatgelja ::)))

i osvojili su pehar za drugi najudaljeniji klub te ja mislim drugo sveukupno (po medaljama) :))yes

ma to su moji taekwondoasi..
sad imamo u subotu natjecanje al ja nemrem ic kao ni josipa idemo na izlet :(( no
al nema veze....
ajte ljudeki pusek cujemo se..... wave


| 13:07 | Komentari (17) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn