21.05.2006., nedjelja......

iako se sto se tice moje ljubavi nist nije popravilo odlucila sam napisat post koji se ne tice toga...
posto san pocela posvecivat postove ovaj je posvecen mojim frendicama :vanji,marini i josipi :)
to su moje najdlaze curice koje volin ma vise od icega :))
CURKE ZELIN VAN SRICU DANAS SVIMA ALI MARINI ZELIM DA DONESE ZLATNU MEDALJU JER JE NAJBOLJA OD SVIH VAS U FORMAMA :)
ALI ZELIM I VAMA AL MORAM VAM PRIOPCIT DA IMATE MANJE SANSE :(( ALI SVEJEDNO CURKE NAJBOLJE STE :))
ja jucer izadjem na balkon jos u mojoj pidjami :)) i pogledam vidim marinu da sidi prko mosta na klupi i viknen eto mene ( bile su jos neke curke ali ja tog trena ih nisam mogla poznati)
i ja se obukla na brzinu i odem tam kad vidim sidi trener josipin tata i jos neki ja ih pozdravim i sva zbunjena gledam sta je ovo (posto nisam znala kad se ide a znala sam da je danas natjecanje a to je bilo jucer sve mi je bilo cudno :| ,a nisam znala posto nisam bila u cetvrtak na treningu neg u shopingu sa starom....) taj mi trening tolko fali.. ne znate kak je to kad trenirate pa ne odete na trening imate osjecaj da vam se skupilo tolko kalorija... :P i dodjem ja priko kad tamo josipa vanja i marina ja stala gledam sta je ovo one me grle i vicu idemo na natjecanje iz formi ja stala pa gledan i kazen pa to je sutra oni kazu da prespavat cemo.. ja ono e curke blago vam se,ne radi natjecanja u formama na to nebi isla neg rad i spavanja sigurno su se super zabavile :) thumbup
zelin im svu srecu svita OCU DA DOBIJETE MEDALJE :)) smokinu ne ne taj smajlich ne smite pusit!!!
ajte ljudeki ocem sto vise komentara yes
puuusssaaa svima,sreco tebi najveca daj plis sorry :( rolleyes
bye wave


| 18:25 | Komentari (4) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn