19.05.2006., petakzijeeef.... ;)

evo mene bek... :) danas sam bila na salima digla se oko 5 il6 sta ja znan pa san dosla doma oko 16 i spavala do sada :) (sad cem njupat pizzu tu sam gubim vrime dok se ne spece njami)
e ljudeki moji ja sam mogu zahvaliti marku sta me ovak nasmijava... lol taj decko je zbilja smisan :))).....
hahaha..... al necem ja o tome mogel bi on najebat od cure zbog mene :)))
a to necemo...
kad san danas bila na salima bilo je komada.. nasa profesorica predaje i u lisanima ali nas zbor i klapa su joj drazi pa je isla s nama a kaze da oni tam neaju sluha samo nesto UBIT CU KICA STO JE STAVIJA DA ME POSEBNO POZDRAVE!!!
takac... :) onda sam bila s curkama po salima ja tam sve znam pa tako i otisla sam do knjiznice (nebi ostala ziva da tam ne svratim).. cape me zajebava za karla kao "dana on se zanima za tebe" ma mrsssss....
posto je knjiznici proslo ljeto doniran pianino jedan decko zove se tomislav je svirao a mi smo pivali... on je inace od jedne zenske sin s kojom je moja mama dobra :P ja sam misla da on ia prek 20 godina al sam saznala da nema nego jos nije zavrsija ni srednju.. ali je ful zgodan a nije bome ni ruzan :)) kaze meni moja mater (posto je meni pol sali rodjaci ona meni mora objasnjavat ko je rod ko nije al ovaj put ja nisam nis rekla neg je ona komentirala kak je lip i rekla ovo) : "dana to ti nije rodjak,aa mozda je tam prek marinovih".. ev vidite :P mislim svi su mi rodjaci.. looool... nije to fer.. pa saznam da iam neke rodjake u pakostanima neke bakije :|
mislim stvaaarno... :)
pa pusek svima a ti marko ne misaj se u moje stvari....
sad odo njupat njami
pufek wavekiss


| 19:26 | Komentari (6) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn