17.05.2006., srijedaimamo li danas imalo privatnosti????

evo ovako danas sam ful nabrijana... pocet cu sto je bilo od jutra :
bio je treci sat. imali smo fiziku ,a profesor je tek stigao na nastavu..
zapisao je sat i rekao da pisemo novu lekciju meni se nije dalo pa sam pocela pisat vjezbenicu :D no nije to bitno.. posto nas profesor matematike i fizike nam drzi i rakteratstvo zamolio je mog frenda ivana i tomu da pociste rakete..posto se meni ZBILJA nije dalo bit na satu pitala sam ga dali mogu i ja on me pogledao okrenuo glavu i nastavio njima pricat sta trebaju.. ja sam tuzna vratila pogled na vjezbenicu.. oni su otisli iz razreda kad zacuh: "dana ajde i ti s njima".. bila sam tak sretna!!! sve smo uspili srediti za pol sata.. a ostali razredi su mislili da ce i oni to radit hihi... al sam smo mi... i kad je zvonilo mi smo krenuli prema gore jer smo tog trena sve pokupili i dodjem u razred i cujes edu : dana pozdravio te petar. ja stala pa gledam sta je njemu i odkud zna.. on kaze da mi je procita poruke.. ja ga gledam tila sam ga ubiti.. i kaze da su procitali on i jure ajd dobro njih dvoje.. posli saznam da je za sve kriva gaby i da su procitale 4 cure!!! E ONO GABY AK CITAS OVO DRAGO MI JE JER AK JOS JEDNOM TAKNES MOJ STVARI BEZ DA ME PITAS GADNO CES ZAVRSITI...
nije stvar u mom mobitelu nit porukama nego u njima jer ne znaju kulturu odakle im pravo da diraju moje privatne stvari?? bila mi je najbolja prijateljica a mislim da mi ubrzo vise ak ovak nastavi nece ni bit frendica.. nije stvar u tome neg je postala totalo bezveze .. na pocetku je bila super zajebavala se i sve ,ali pocela je pretjerivati.. sto mislite da se nadjete s njom u trgovini i ona se uvati derati: "VIDIII KONDOMIIII"... e to je vec nekulturno to vise nije nit smjesno nit zabavno.. i u svemu je pocela pritjerivati.. misli da je zabavna ali NIJE! nebi ona procitala moje poruke da se nisan sinoc kasno dopisivala i zaboravila ih zbrisat jer sam bila preumorna... :P nis strasno ,ali nije njezin posal... ide mi na zivce..
sad mal na vedrije teme...
valjda bi trebala ic sa raketarstvom u zg al ide sam jedna grupa :( tj. kog on izabere i ja MOLIM BOGA da mene izabere!! ja se ful volim zabavljat i mislim da sam zabavna osoba...marina i antonio su me poceli kopirati a prije njih andjela ccc..... heh.....
ja obozavam natjecanja.. ne radi natjecanja nego radi ljudi.. na natjecanjima se upozna tolko ljudi da ti bude ful zabavno... :) pogotovo na natjecanjima od tkd-a jer to ne budu bilo koji ljudi neg ful zgodni decki :)) s crnim pojasevimaaaa :P na zadnjem natjecanju mi se svidija jedan dean.. brb on je mene gledaoooo :D salim se ja :)) iam ja sad decka i boli me briga za deana iako je tip pravi KOMAD! :) za njeg se zapalila i stela iz kondora! evo njoj jedna pusa... i cjelom kondoru posebice antoniji,i dvima ivama... od njih je najbolja antonija jer je brbljava i obozavam stelu jer je ful luda.... :) (kondor mi je najdrazi klub ,posli mog,dobro i imotski :P)
inace ja obozavam sve u vezi tkd-a... to je sport za koji se zivi!! da nema tkd-a mislim da bi mi zivot bio monotonan i tuzan,a ovak vratim se s natjecanja i iam o cem pricat dozivljaje,iskustva....
uu napisala sam se...
e zaboravila sam rec da me boli prst :) jutros sam se probudila i gledam zas me boli prst pogledam malo bolje i vidim da je nateka,ak me pitate neam blage zasto :)..... e da i na toj istoj ruci ispod malog prsta mi je sve plavo... u nedilju molim boga da idem na natjecanje.. jedva cekaaaam... :)
ajte ljudeki do tajpanja sve vas jojim,sad cem brzo na trening i takac...
pusek ;)


| 20:37 | Komentari (7) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn