15.05.2006., ponedjeljakAgAiN....

kad kazen again,znate zake to kazen,,
ipak sam sve pobrisala :) bas sam luda coece... :) sigurno vas zanima zasto,,pa bilo je problema i svega a ja san morala nesto nabrzinu napraviti :)) pa opet pocinjem pisat ovaj blog..nadam se da ce te mi opet ostavljat komentare kao i prije ;) e da nema vise crne rupe.. htjela bih rec da u blogu vise necu spominjat previse o ljubavi tj. ocu ali necu ko i prije,,iam novo-starog decka (zna on zake novo-stari) :) lol (ljubavi kiss).. ;:)
opet sam happy... da dobila sam prvu peticu iz kemije :)).... ova profa na zamjeni je tak zakon da nju imamo cilu godinu jos bi imala kemiju i 5 :)) ovak ju jedva iman 3 :P na polugodistu san skoro 4 ,al sad sam duplo gora uspila san s ton peticon ispravit na 3 weeeee :))
iako u mojoj familiji iam dosta kemicara ŁoŁ tj. od rodjaka cura i rodica studiraju taj neki vrag s kemijom :)) (rodjakova cura biokemiju a rodica biologiju i kemiju,,mislim stvarno) :P nebi ja... niti cu :))
e da bili smo u sridu u zadru ,nije da se hvalim,ali svi su nam rekli da smo najbolji od svih :))
i sve mi se lipo pocelo dogadjat..... 21. valjda idem u zg,a 19. u sali 20. iam vec isplanirano(valjda imam) a 27. iden sa skolon na izlet tak da... samo uzivam :))
ajte ljudeki do tajpanja pusa svima ;)


| 20:41 | Komentari (6) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn