21.05.2005., subota

Tulumarenje

Eto i to je prešlo, makar moji idu i danas van (možda ne svi) ali ja sam odlučio da ne idem. Bil sam lijepo doma sa Ivanom i bilo nam je baš super!! Ali da se vratim na jučerašnje tulumarenje. Kak bi to bilo da meni ne bi nako sral?! Za početak tek kaj sam došel pred Hollywood evo petaka: " kaje Loth! Kaj ideš se bit" a ja si mislim kaj je taj još pri sebi, tak je počel zajebavati i onda ga je Ivana dva put boksnula, ja sam ju maknul pa je rekel nekaj kaj nije smel i onda je još od mene malo dobil, na to su došli moji iz razreda pa su ga oni prijeli na red. Ali normalno kaj bi petak bil pametan i popustil, on se hoće i dale biti, pa tak da bu onda dobil još svoje. E da da ne zabim prvo kaj je petak napravil dok sam ga malo naguraval, zel je mobitela i nekog je nazval i rekel je: " daj dojdi brzo, biju men!" šmrc još su samo suze falele! I onda sam se rešil petaka i ne prejde ni dve vure dojde ožegović do mene i počne me narivavti: " kaj jučer si bil s 30 ljudi na nas tri" to je njegov komentar bil. Onda ga je Cwix prijel i malo ga smiril. Sad je bil faca kad sam bil sam, a dok me prvi put išel biti bil je on s troje ljudi, je kaj ja sam to samo pomnožil s 10 i bilo nas je više na njih tri. A on se pak bahati misli da je ono od četvrtka kaj smo joba napali s njim ima veze(kak je umišljen). joba smo samo zato napali jer je par ljudi s mojeg razreda zajebaval. Je tak vam je to, ožegović je mislil kad me videl samoga jučer da mi more nekaj, ali dobro kaj imam tak dobre frendove, makar nije problem morem ja to i sam, samo kaj je on od straha odma počel skuplajti ekipu. Ah nema veze bum ih ja jednog dana sve lijepo rešil pak bu mira. E još nekaj sutra mi Ivana ide na izlet tam nekam u Bizovac, pak ju nem videl, pa zato idem ja sutra u Veliku Goricu na "402 Street race", tak da se sutra nadajte dobrih slika. Ajd bok!
- 22:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv