Slatka tajna....

ponedjeljak, 01.05.2006.

...Opet Iznova...

Ne razumijem samu sebe ni svoje osjećaje, ali znam da kad te vidim probudi se staro sjećanje. Rekla sam, nikad više, nikad više tvoja biti neću, mislila sam da u tebi neću naći sreću... Sve je gotovo, mislila sam, nikad više ali život sam svoje stihove piše. I sada opet iznova tvoja sam bila i nije mi žao što sam te ljubila, a sad sve je na tebi, ljubavi stara, nadam se da me moje srce ne vara. ZAŠTO? Zašto se ova ljubav ponovo vraća? Baš sad kad sam mislila da sam postala jača!!! ZAŠTO? Zašto si me opet tako nježno ljubio?Baš sad ked sam mislila da sam te prebolila? A nisam ni sigurna jesam li te voljela? Ako i nisam mislim da hoću, sada hoću ako ne okrenem ploču... Tvoje slatke tamne oči, gledale su me u noći, razmišljala sam što će biti. Hoću li se opet u tebe zaljubiti??? I sad sam opet iznova...hrabra, a strah me...vedra, a bojim se...poznajem te, a neznam te!!!yesno

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 19:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svašta.... Uglavnom NIŠTA....

O meni:

  • Zovem se Danijela....Danny,Lela... Imam 18 godina, živim u okolici Kutine.... Volim sve što vole mladi.... Izlaske,dobre provode,tračanje.... Mrzim školu i sve vezano uz nju.... Ostalo ćete saznati,zaključiti sami.... Bye-Bye....


    blog layouts

    blog layouts



    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts