Slatka tajna....

ponedjeljak, 01.05.2006.

Hello svima...

Evo i ja sam otvorila svoj prvi blog..... Neće biti tip osobnog dnevnika.... Već šarena stranica prepuna pjesmica,slikica,porukica.... Komentirat ćo osobe koje mi zadaju glavobolju,ali i one uz koje mi je dan odmah ljepši.... Ako trebate savijete....tu sam.... Pa,nadam se da ću imati vaše komentare u što većem broju....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Volim puno komentirati,što ćete i sami vjerojatno shvatiti.... Živim od danas do sutra i čisto mi se j... što drugi o tome misle....

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 13:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svašta.... Uglavnom NIŠTA....

O meni:

  • Zovem se Danijela....Danny,Lela... Imam 18 godina, živim u okolici Kutine.... Volim sve što vole mladi.... Izlaske,dobre provode,tračanje.... Mrzim školu i sve vezano uz nju.... Ostalo ćete saznati,zaključiti sami.... Bye-Bye....


    blog layouts

    blog layouts



    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts