Hello people!=)


Jučer je bila subota again.....Bili smo opet na Ribnjaki i zajebavali se!Bilo je ludo!Da počnem:
Prvo smo išli u megić(kao i običnorolleyes).Bili smo prvo Mary,Sanja i ja i jele smo slatkač.Zatim je došla Tonka,a nakon nje su došli Ficho i ANDY(pazi Andy koji nikada skoro neide s nama van išao je u subotubang) i tako dok smo mi uzvikali Andy s punim čuđenjem došla je Azra s pederima s Trešnjevkerofl(Šega,Veky i Paško).Tako bili smo još malo,a zatim smo se uputili prema Ribnjaku.Tonka je dala Sanji da joj čuva novčanik i ona ga je kakti izgubila i vračale su se Mary i Sanja U megić dok nakraju Sanja skuži da je cijelo vrijeme bio novčanik u njezinoj torbicibangrofl.Dobro Tonka se zderala na nju,ali nemaveze!I tako mi idemo do nekoga šrotnog kioska da kupimo piveparty i cigaretesmokin.Kad smo to kupili napokon smo se uputili prema Ribnjaku.Našli smo neko šrotno mjesto s četiri klupica i stola u sredini.Tamo smo se izbrbljali,a zatim su se ljudi podjelili u parove:Tonka s Fichom,Mary s Šegom,Paško sa svojom curom Anom(koja je kasnije došla)....na kraju smo ostali Veky,Andy,Sanja,Azra i ja.Sanja se nije mogla žvaliti jer ima dečka-Iljadicu(pazi ti to) pa smo radili neka sranja dok su se ovi žvalili na klupicama.Andy je palio šibice i uvlačio onaj dim koji ostane kad se šibica zagasi,a kasnije smo to zapalili skup s maramicama od cimeta(burn cimet).Postalo nam je dosadno kad smo spušili svaki po 8 cigaretasmokin(Andya i Azre),a neki i manje(Sanja) pa smo se mi uputili pokvariti užitak parovima(kako smo zlinaughty).Prvo smo došli do Fiche i Tonke pa sam ih ja polila s pivom(Tonka ako ovo čitaš znaj da sam ja to učinila,a ne Azrawave).Postali su nam dosadni pa smo otišli do Šege i Mary i njima pokvarili užitak.Azra nas je pozvala da nam kaže big secret i rekla nam je,ali nemogu napisati moju vjerni čitatelji možda neki drugi put,ali znajte da smo joj spremni pomoći.Polako smo krenuli prema kući mrtvi pijani(osim menesmijeh) kada su nas zaustavili neki likovi koji se htjeli prebiti Paška(ludnicanut).I tako mi polagano,i polagano došli do trga.Tamo smo se pozdravili s Fichom i Tonkommah i krenuli na tramvaj.Došli do Cibone i pozdravili se s Azrom i fegovima s Trešnjevke.I tako mi došli doma smrdeći na pljuge i alkohol.Odmah sam otišla na WC da se stuširam,dobro nisu mi ništa skužili glupi surofl...
I to bi bilo sve za danas budite mi sretni i nemojte raditi takva sranja kao mi rofl....
CyAwavemahwavemahwavemah


25.03.2007. u 15:48
° 0 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Moj MSN!
danithesasuke@hotmail.com
Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com
Ovaj blog je napravljen čist iz moje zajebancije.Imat će puno podrugljivih postova zato čitajte na vlastitu odgovornost................

Cursors


Friendster




O meni!!!!

Ime:Dani
Prezime:Uchiha
God:14
Mjesto:Pumpkin peach
Interesi:mjuza,igrice i ljencharenje
Naj stvari:Bubnjevi,komp,
PS2,PSP,mob
Hobiji:bubnjevi,odlazak van,igranje kompa
,PS2a i PSPa i gledanje anime
Bez koga nemogu zivjeti:animea,mjuze,best frendova,cuge,pljuga i dobre zabave
sta volim:
Svoga muceka tigya!!!!
Brata
Best frendove
Sasuke
Jacka
Cartmana
Spider pig
Andele
Zmajeve
Zivotinje
Anime
Cugu
Pljuge
Mjuzu(METAL 4EVER)
Ribnjak
Bubnjeve
Igrice
Krevet
Podrigivati(wiii)
itd.
sta nevolim:
Sminkerice
Sanju(lol)
Dvolichnost
Kukce
Preseravanje
Bahatost
Umisljenost
Skolu
ljude koje zele biti u centru paznje
Zelja u zivotu:
JUST FUN!!!thumbup


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moj stari blog!!!=)
VF!!!!!
Four angels
Antonya
Aky
Kofrko
Dome
Anja
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us