Azrin ročkas!!!=)


Na Azrinom ročkasu je bilo prejebeno!!!!!Svi smo bili pijani,a pogotovo Mary!Bilo je tako jebeno da sam morala svake sekunde ići na WC bljuvati koliko sam se bila napila,užas!deadMary se toliko napila da je sve nasmijavala na ročkasu,bilo je zakon!!!Kasnije smo išli na Ribnjak pijani ko letve,ja sam pola puta bljuvala,ali se svega sjećam.Mary i ja smo radili krugove oko Ribnjaka,Andy se sprijateljio s dečkima sa rođendana(a kaj bi drugo radio,fegrofl),Sanja se žvalila s Vekyem(ka jbi drugo ta drolja radilarolleyes),ali ipak je sve ispalo dobro!
Najsmješnije od svega je to da je Mary u takvom stanju dobila dečka rofl.Bilo je prejebeno i sada se oporavljam od jučerašnjeg dana.........
Ajd,ljudi čujemo se!CyA!!!!mahwavemahwave


18.03.2007. u 18:53
° 0 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Moj MSN!
danithesasuke@hotmail.com
Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com
Ovaj blog je napravljen čist iz moje zajebancije.Imat će puno podrugljivih postova zato čitajte na vlastitu odgovornost................

Cursors


Friendster




O meni!!!!

Ime:Dani
Prezime:Uchiha
God:14
Mjesto:Pumpkin peach
Interesi:mjuza,igrice i ljencharenje
Naj stvari:Bubnjevi,komp,
PS2,PSP,mob
Hobiji:bubnjevi,odlazak van,igranje kompa
,PS2a i PSPa i gledanje anime
Bez koga nemogu zivjeti:animea,mjuze,best frendova,cuge,pljuga i dobre zabave
sta volim:
Svoga muceka tigya!!!!
Brata
Best frendove
Sasuke
Jacka
Cartmana
Spider pig
Andele
Zmajeve
Zivotinje
Anime
Cugu
Pljuge
Mjuzu(METAL 4EVER)
Ribnjak
Bubnjeve
Igrice
Krevet
Podrigivati(wiii)
itd.
sta nevolim:
Sminkerice
Sanju(lol)
Dvolichnost
Kukce
Preseravanje
Bahatost
Umisljenost
Skolu
ljude koje zele biti u centru paznje
Zelja u zivotu:
JUST FUN!!!thumbup


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moj stari blog!!!=)
VF!!!!!
Four angels
Antonya
Aky
Kofrko
Dome
Anja
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us