PUT PREMA OVISNISTI - Jučer, danas, sutra! A možda i preksutra! - Blog.hr

Jučer, danas, sutra! A možda i preksutra!

ponedjeljak, 16.10.2006.

PUT PREMA OVISNISTI

Tužno je vidjeti u što se sve mladi upuštaju i što sve žele probati: pušiti cigarete, konzumirati alkohol i drogu i ostalo: Želja im je da igledaju starije i naravno odraslije, no žele biti i samostalniji, misle kako če im alkohol droga i cigarete pomoči da zaborave probleme, no sve će to probati iz znatiželje. Zbog toga neka djeca počnu uzimati droge, a među njima su naši vršnjaci ali djeca mlađa od 14 godina. Tu ima redosljed kako se postaje ovisnik :prvo cigarete, pa onda alkohol; onda lake droge (hašiš) i teže droge (marihuana)... No sve je to lako nabaviti i nije skupo. Naravno mislite da to ne izaziva ovisnost, tako če vam reč, ali zapravo to i nije tako. Mislite da čete "bjegom" rješiti sve svoje probleme? Mislite da čete, kad got vi poželite prestat pušiti i piti? Mislite da vam zdravlje nije ugroženo? E pa varate se, dali znate da vam svaka popušena cigareta odnese 7-8 minuta života. Znajte da poslije konzumiranja alkohola, droge i pušenju cigareta, da se pojavlja potištenost i samoča.
Neki naši vršnjaci su rekli: „ja pušim od 6 razreda, osječaj je super, osječaj je super, osječaš se starije, mislim odraslije, močno...”
A neki stariji: „pušio sam, više nebi nikad, sam sam sebe zavaravao, počeo sam iz zezancije, ali više nisam mogao stati, pa sam se obratio starcima, oni su mi pomogli, rakao bi djeci samo nešto: ne mojte pušiti, jer kad počnete teško čete prestati”
Znajte da su narkomani puno izloženiji nekim zaraznim bolestima kau npr. hepetitis ili AIDS-u. Preporučujem, da roditelji nađu kontakt s djecom i pomognu im na neki način. Znajte da onaj početni dobar osječaj je lažan. Nama mladima savjetujemo da nastavimo čuvat svoje zdravlje jerje ono nijveče skupocjeno blago.

Nešto sam izvadila iz knjige (neznam koje)! Evo svidjelo vam se ili ne tu je novi post ! Kometirajte!

P.S
Malo smajlića

- 16:08 - Ima komentara?? (19 ) - Ne želiš - J