Moje dvije najbolje prijateljice nestale su u prahu!! - Jučer, danas, sutra! A možda i preksutra! - Blog.hr

Jučer, danas, sutra! A možda i preksutra!

srijeda, 19.07.2006.

Moje dvije najbolje prijateljice nestale su u prahu!!


Nije da su umrle, nego vise uopce ne razgovaramo, nekad je stalno zvonio telefon ili mob. isli smo van ,sad je postalo sve mirno!!

Prva se zvala Marina, dobra i mirna plava djevojka!! Snjom sam bila satima vani, i pricali samo, zabavljali se. Sad tomu nema ni traga!! Ta mirna djevojka se pocela družiti s drugim ljudima (mislim to je normalno) i pocela pisati pizdarije (sotonisticke) a mene je počela zaboravljati.i od tada vise uopce ne razgovaramo.
Ali onda sam nasla novu best frendicu!

Antonija, sramežljiva djevojčica, koja je sada potala... hm, kako bi se to moglo napisat... postala je cudna. Ni snjom se vise ne cujem ni ne vidim. Prije smo bili kod nje i zabavljali, vikali pizdarije kroz prozor. Bili smo se ogovorili da ce mo biti zajedno u sobi na maturalcu, ali ona se poslije pocela druziti s HATE YA BICH i on su sad u sobi. A sta je samnom, ja nisam s nikim no nazalost. Jako sam burninmad na te ljude.
Sad znate kao vas mogu napustiti vasi naj bolji frendovi.

Moja poslovica: Život ide dalje, prijateljstva se raspadaju.

Sad imam novu frendicu a to je Jami. Iako živi u Porecu stalno se cujemo a nadam se da ce mo se i uskoro vidjeti!! Cura je Zakon i sretna sam sto je imam za frendicu thumbup
I tako evo vam novi post!

I cao mah ako idete na more lijepo se provedite

- 11:09 - Ima komentara?? (37 ) - Ne želiš - J