Zivot u Londri

25.08.2006., petak

Slucajnost

Mnogi bi htjeli otici zivjeti van i misle tamo je sve super, dobra je placa sve se moze, stvaran zivot.
Ja sam otisla iz obijesti, imala sam u Hrvatskoj sve, posao, stan, auto . . Nije to bas sve sto je bitno za zivot ali ga cini malo podnosljivijim.

Trazila san mogusnosti otici vani. ali na sigurno znaci posao i stan, bar za pocetak.

I nije bas islo, prije 5 godina se u nijednoj europskoj zemlji nije moglo raditi bez vize, a ko ce mi dati vizu. . .Imala sam 28 godina, sama, ocito je da bi ostala u toj zemlji a takvima se bas ne daju vize ili samo na par mjeseci . . .

Onda se moj kompjuter zarazia nekakvim viruson i slao je mailove sa pustim znakicima i tockicama svima u adresaru.
I dobijem ja jedan dan e mail iz Londona, menadjer hotela kaze da ne razumije moj mail i da neka mu objasnim.
Mislim se ja ma sta cu ti objasnjavati kad je kompjuter poludio.
Sutra dan opet Londonac pise, kaze nista ne razumi.
I onda se i moji klikeri upale, i skuzim da je to menadjer hotela u kojem je radila jedna moja rodica sa kojom sam se ja dopisivala.
I ja njemu uz ispirke za podivljali komjuter objasnim ko sam i sta i pitan onako by the way, ima li tamo posla.
Sutra moj Francois meni kaze da ima posla i da ce provjeriti za Uredom za radne dozvole kako stvari stoje.
Nakon par desetaka mailova i 3 mjecesa , sletim ja na London Gatwick.

I sada zivim u Londri, kako je ja zoven i i volim je ali isto mi na pamet dodje oni Oliverov stih Ca je pusta Londra kontra Splitu gradu

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.