Tj€r@m t€ &z §€b€...§@ §0b0m §€ b0r&m..z€Ł&m t€ mrz&t& @Ł' pr0kŁ€t0 t€ v0Łim

subota, 31.01.2009.

IvAnA MaRiĆ

-isprcat cu vam jeda lijep i nezaboravan trenutak... neznam koje je to godine bilo...al bila sam mala klinka..hehe...
feminnemke su imale koncert...a ja ovak luda i otkacena...na svaki koncert sam isla..i jos uvjek idem..plesem , pjevam..zagrijavam publiku..hahhaha.. al sad sam skrenila s teme... nisam bitna ja- vec feminnemke : ev ovak da krenem vise.. prije koncerta one su bile u jednom hotelu gdje ja smijem ici..a svi me tam znaju..hehe ..one sjedile i zafrkavale se...a ja sa svojom obitelji dosla tam i vidim ja meni one poznate..pogledala ja mal bolje kad..onooo...ja sva sretna...gledam ja u njih..a one u mene i smjeskaju se...a mene bed pitat za autogram..pa poslal mlađu sestru..hhaa...kad je ona osla do njih..ja se opustila i dosla tam oko njihovog stola...zafrkavale se..slikali...stvarno jedan predivan trenutak...no one su morale na binu..pjevat..zabavit publiku..al kak smo mi tam bili s njima... popunila su se prva mjesta ,stale mi sa strane..a sa bine vice Ivana Marić...ajmo razlaz..dobro ne bas tak...al slicno..heheh...i pokaze prstom na nas ajmo cure u prvi red necete vi meni stajat sa strane...a mi se pogledale i trk u prvi red...a bilo je ludnica...naplesale smo se i raspjevale...ee da i naj bitnije dobile smo autograme...

roflkiss



Image Hosted by ImageShack.us



--- žao mi je što nisu više zajedno u grupi...al feminnemkama dobro ide...a bome i Ivani...mogla bih reci da Iavni bolje ide...odlican spot..pjesma je zakon...poslusala sam je vec 35 put...znate ono kad cujete pjesmu toliko puta vec vam malo dosadni...al meni ova jos nije... nesto ima u toj pjesmi..nesto zraci iz nje....neka toplina..sreca..ljepota...ugl..nesto posebno.. roflkiss

31.01.2009. u 22:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (2)

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us


--slike sa spota... TEBE VOLJETI...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




SLIKE : svašta po mal :


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us