nedjelja, 08.07.2007.

PISMO MAME PLAVUŠE SINU.....HA-HA-HA!!!

Dragi sine!

Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo, znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš, javi mi tako da ti ga ponovno pošaljem. Pišem sporo jer znam da sporo čitaš. Neki dan tvoj otac pročitao je u novinama da se po statistikama većina prometnih nesreća događa oko 1 km udaljeno od kuće tako da smo se odmah i mi preselili malo dalje od kuće. Nova kuće je prelijepa, imamo čak i stroj za pranje rublja, ali ne znam jel radi. Jučer sam stavila rublje da se pere, povukla vodu i rublja više nije bilo…
Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošle nedjelje kiša je padala samo dva puta, prvi put je trajalo tri dana, a drugi put četiri. U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Mladen rekao mi je da ako je budemo slali poštom, skinemo dugmad jer su dosta teška pa bi bila visoka poštarina. I zato smo skinuli dugmad i stavili ih u desni džep jakne.
Napokon smo sahranili tvoga djeda. Pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača.
Prije nekoliko dana eksplodirala je plinska boca u kuhinji. Tvog oca i mene eksplozija je izbacila kroz prozor. Koji osjećaj!
Nakon toliko godina, otac i ja izašli smo van zajedno. Budući da već spominjem tvog oca, dobio je novi poso. Vrlo je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 1500 ljudi. Zaposlio se na gradskom groblju, održava travnjak.
Tvoja sestra Julijana, znaš ona koja se udala za svog muža, napokon je rodila. Ne znamo još spol djeteta tako da ne znam jesi postao tetka ili ujak. Ako bude curica, tvoja će je sestra zvati po meni premda mi se čini malo čudno da svoju kćerku zove mama.
Tvoj rođak Pero se oženio. Po cijeli dan se moli pred ženom jer je djevica.
I da znaš da više ne viđamo tvog ujaka Pavla, onoga koji je umro prošle godine. A da ne govorim o tvom bratu Filipu, on je grozan. Zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi, morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. Katastrofa!
Dobro, sine, neću ti napisati našu novu adresu jer ne znam koja je. Obitelj koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Baš svakakvih ljudi ima na tom svijetu. Ako vidiš Margaretu, pozdravi je, a ako je ne vidiš, nemoj joj ništa govoriti.
Pozdravlja te mama koja te jako voli,


P.S. Htjela sam ti poslati nešto novca, ali sam već zatvorila kovertu.

- 10:57 - komentari (21) - print - PISMO MAME PLAVUŠE SINU.....HA-HA-HA!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.