ponedjeljak, 25.06.2007.

DA I JA NAPIŠEM NEŠTO.....ONAKO MALO.....

Da van kažen odma na pocetku.....ja i Nina smo se pomirile......sinoc smo bili doli u mistu.....ja,Šime,Tone(moja seka....),i Nina....bili smo na sladoledu u Agave....pa smo po ure smišljali plan kako doci do bosanaca(HM....DUGA PRICA....)!!!!!***ALI DOBRA PRICA***da.....onda smo malo ogovarale dvi lude ženske...(kako Nina kaže kurvice...)....e onda smo otišli u Lorisa.....bili smo tamo sa Stipon i Markon......oni su pili pivu(...a i Nina je....)....onda smo ja,Stipe,Šime,Marko,Tone(moja seka...)i Nina komentirali jedne balavce koji su sidili bluizu nas....znate ono....imaju 12-13 godina i piju pivu.....a mislin stvarno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kad su oni to sve pocugali mi smo se uputili kuci.....kad smo dosli na vidikovac(jedno od najlipsi mista u Novigradu.....s njega se vidi pogled na Novigrad!!!....)...e onda smo popušili svak po 3 cigare Mallbora.....pa san van ja zvala Stipu....e a Stipe van je isto duga prica.....to cu vn ispricatui nekon drugon prilikon!!!!!....eto to je sve od mene...a sad ja ocekujen od vas!!!!!*****NADAN SE DA CU ZA OVAJ POST DOBITI BAR 30-ak KOMENTARA!!!!!!!!!!!!!*****

- 08:51 - komentari (45) - print - DA I JA NAPIŠEM NEŠTO.....ONAKO MALO..... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.