petak, 22.06.2007.

MALO O OSOBAMA IZ MOG RAZREDA...8. RAZREDA OSNOVNE SKOLE NOVIGRAD....

Image Hosted by ImageShack.us
DOLORES:to je mala luda koja je punkica.....iako me nekad naljuti ima jako dobre osobine i uvik je spremna pomoci....deaddead
FRANE:ludi mali...igra nogomet.....trenira karate....bez obzira na njegovo vriđanje ja ga volin ko' prijatelja...kisskiss
MARIJA:luda kovrčava mala....trenira streličarstvo....sve u svemu dobra je ko' osoba...yesyes
ANA BA.:a što reci o njoj??? A isto je luda...voli puno papati...he he...njaminjami
ŠIMUN:malo je loše naravi ali je u biti dobar...trenira nogomet...smijehsmijeh
ŠIME:mmmmmmm......slatki mali....zna nekad vikat....ali sve u svemu dobar decko...trenira nogomet...thumbupthumbup
ANA BU.:mala luda ko sve druge....malo pre tiha ali je isto dobra ko' osoba.....smokinsmokin
DANIJELA:to sam ja.....a što reci o meni???Pa ne znan....luda san.....winkwink
GORANA:e za nju cu reci da ima decka....po imenu.....necu vam reci naravno.....luda ženska s kojon san provela cilo djetinstvo....smatran je prijateljicon iako ona mene ne smatra....mahmah
DINO:mali koji se boji cura....ne baš cura...ali pun je sramežljiv i tako...thumbupthumbup
INES:ona!? luda ka cok....voli se svađati a pogotovo ja i ona.....luda je i to je to.....deaddead

- 09:42 - komentari (33) - print - MALO O OSOBAMA IZ MOG RAZREDA...8. RAZREDA OSNOVNE SKOLE NOVIGRAD.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.