O meni...
IME: Danijela
PREZIME: imam ga...
DATUM ROĐENJA:25.9.1995
JA SAM:luda,ambiciozna
duhovita,mala plavusa
sportasica,divljakusa,
vragolasta,pametna
cura koja zna sto hoce

VOLIM:
sebe
zivot
srednjoskolce(mmmm...sretan)
glazbu
sport(uglavnom rukomet i nogomet)
svoje prijatelje
moju bebu...(mobitel)
MAXadsl
Viroviticu(Suhopolje)
zabavne i druzeljubive ljude
more(Dalmaciju)
Slavoniju
zabavu
i jos milijun stvari...

NE VOLIM:umisljene ljude
cajke
kelj,špinat i sl. sranja
zimu
kukce
povrsnost kod ljudi
kad sam nesretno zaljubljena
skolu i sve ucitelje u njoj


SLUSAM:Prljavo kazaliste,Avril Lavigne
Thompson(leeegenda)
David Guetta,Rihanna
Anastacia,Maroon 5
Alicia Keys....
Cascada

NAJ FILM:Gol!,Svemoguci Bruce,Lazljivac,Rocky 3
NAJ PJESMA: I need a hero,Love don t let me go,Marina,Ma kog me boga
za tebe pitaju,Heroj ulice,Ruza hrvatska
NAJ NOGOMETNI/RUKOMETNI KLUB:Hajduk,Hnk Suhopoljeyes

NAJ SPORTAS: Ivan Čupić, B. Lacković, Domagoj Duvnjak


LJUBAV: sretno slobodna
HOBI: rukomet,odlazenje na nog.utakmice







Zlatne godine :P

25.12.2008., četvrtak

......bez naslova.....samo neka događanja..

alloooo.......ljudii.....nije me dugo bilo... kao prvo: SRETAN BOŽIĆ SVIMA!

a sta ces....puno obaveza..... xD
kod mene ima puno toga novog...
aj fala ti Bože, smijem izlazit.... stara me pustila....jejejeee!!! party
e tu počinje prica....
upoznala sam neke ljude sa facebooka.... ma jooj, zakon nam je bilo!...
mjesto: night club Time u vtc....
sad se svi lijepo svake subote zabavljamo.... i naravno kad ja dodem u grad...
i tak... uglavnom.....moj zivot je krenuo nabolje...yesyes
ocjene....hmm..... nisu bas najbolje...no
prevladavaju trojke.... uglavnom....loool....
a stas....ljencina....zubo
decka jos nisam nasla.... al bit ce....
ne zurim se kao neke cure...lud
i to bi bilo to...
ovaj post sam napisala radi reda.... ono...
bilo mi dosadno... bang

ae.....pusse svimamahmah

- 13:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
glazba
sport
skola
prijatelji
ljubav.....
Just me :)