petak, 03.09.2004.

Lorenzo koristi travku da oznaci jarca

Okruzili smo mali podij sa tepihom na kojem se nalazio kamen na kojem je gorilla svijeca, mala kutijica sa okrenutim poklopcem u kojem je bilo deset dolara, a unutar kutijice je bio zamotan prsten u nekakvu tkaninu. Isto tako je bilo pripremljeno u drugoj sobi. Rodolfo je u ruci drzao piceka. Onda je pricao on,pa njezin ujak. I tako su se nadovezivali jedan na drugoga. Razgovarali su sa duhovima njezinih roditelja………
Lindalva je stavila ruke oko kamena sa svijecom I pet puta morala vratiti ruke na prsa I natrag oko kamena. Lorenzo je uzeo jedno travku koja je bila zavezana u omcu na jednom kraju I prosao s njom oko svijece kruznim pokretima nekoliko puta. Preko piceka I onoga jarca ce se uspostaviti kontakt sa duhovima. Posto je picek mali I moze stati u kucu, duhovi ga poznaju, njega I njegovu dusu, ali posto je jarac prevelik da bude u kuci, s tom travkom se po izlasku preslo preko njegovih ledja da bi duhovi kasnije mogli ostaviti znak u njegovom I picekovom srcu. Ja sam se po ulasku osjecao vrlo cudno. Neznam je li to bilo iz razloga sto sam imao osjecaj da ce se ta kucica srusit kad svi udjemo u nju, no bio sam jako uzbudjen I osjecao laganu vrtoglavicu. Moji otkucaji srca su se ubrzali I morao sam malo dublje disati………………

- 03:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>