srijeda, 01.09.2004.

….Mama se zvace svakodnevno, a sastoji se od tri stvarcice:
Bua- zeleno lisce koje se bere sa istoimenog drveta. Takodjer se jedu I plodovi (ovo okruglo na slici). Plodovi sadrze kosticu koja se vadi I reze na snite, a onda se susi na suncu. Ja sam to probao I prije nego sto su me upozorili da je jako gorko, zagrizao sam u taj komad. Ajooojjj, to je gorko ko vrag. Ispricao sam se pogledom I pljuno to van. Oni su se svi smijali. A ja sam otkrio u cemu je for a. Uvijek sam se pitao zasto im se to crveno cijedi niz usta. Naime, taj plod je toliko jak prirodni anestetik da mi je u trenu chuba utrnula.
Malus – je ovo duguljasto I ima okus snaznog minta. Bez njega nema crvene boje, a ak nema crvene boje nebudu ti zubi lijepi crveni. Podsjeca izgledom na nezrelo sjeme breze.
Ahu – bijeli prah, koji se ne smrce, nego se zavije u list ili se prstom po malo stavlja u usta. Jerbo je ljut ko najljuci chili. Taj nisam probao. A dobiva se na slijedeci nacin: Iz mora se vadi koraljni bijeli kamen. Pa red kamenja, pa red balege od buffaloa, pa red kamenja, pa red ba……bljak. Sve se to zapali, pa se pokrije zemljom. Ujutro dodjes, pokupis kamenje I stavis ga u lonac. Ondak nalijes vodu preko njih, pa kad se sve pocne dimit, poklopis I ostavis preko noci. Taj dim se pretvori u prah, a voda ispari. Ugodan zvak!

- 08:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>