srijeda, 30.04.2008.

Evo me malo natrag

Eh, dugo me nije bilo. A šta ćete, škola, 4.razred se bliži kraju, još samo 2 i pol tjedna do kraja srednje škole. A čini mi se kao da sam jučer prvi put ušla u tu veliku žutu zgradu. Brojne su sada uspomene koje nas vežu za tu školu. Naravno ima i lijepih i ružnih. Dobro, ne mogu baš reći ružnih, pa nisam umrla u njoj, još....al bilo je lijepih i manje lijepih. Danas smo se malo prisjećali, opet. Često to sad radimo. Zapravo, to i je jedino šta radimo. Prisjećamo se proteklih 4 godina, škola je za nas odavno gotova. Zapravo, mogla bih reći da nama škola završava zadnjim kontrolnim iz matematike, ostalo uopće nije bitno. Dobro, bitno je, ali manje...samo je jedna matematika...uf, danas je bio dan D...brojni su pisali ispravke iz matematike (21/26 ih je trebalo pisat)...zašto kažem trebalo? Pa zato jer danas je bio zadnji dan za predaju maturalnih radnji. Neki su naravno čekali do samog kraja, al doslovno, i predali radnju. Ja sam isto čekala do kraja, al u zadnja 2 tjedna sam se uhvatila pisanja. Čak sam i uspjela dat 3 puta na kontrolu. Doduše, prva dva nit ne računam jer je bilo preko maila. Ono pravo je bilo crno na bijelo. Mislim da je ok. Sad to samo treba naučit i obranit. Al dat će mi profesor pitanja koja će me pitati. Zamislite, pa di to još ima? Joj, malo mi je sad žao sljedećih generacija koje će imati državnu maturu. Da, sad sam se sjetila onog prosvjeda u ponedjeljak. Totalno je nebitan za mene (ne u potpunosti, jer lako netko može past razred!), al ja sam "podržavala" ostalei naravno ne išla u školu. Zapravo, čak sam i došla na 2. sat kad nas je profesor koji te ne bi pustio minutu ranije potjerap ća. Da, zato i pada kiša tako dugo. I tako sam ja produžila cieli dan. Otišla u Tower tražit balerinke i košulju - totalni prmašaj - ništa nisam našla. Nego, da se ja vratim malo na početak i tog našeg prisjećanja. Pokušavali smo se sjetiti (i uglavnom uspjeli) šta smo sve razbili u ove 4. godine. Zamislite vi nas gimnazijalce. Razbijamo kao da smo neki BIŠ. Dugo već nismo ništa razbili, ali sve je to posljedica zaključavanja učionica nakon svakog sata. Jer preskupo je za školu da pusti otključana vrata. Da samo zante koliko je stolica i stolova bilo na zadnjem kraju igrališta i tako iz godine u godinu. Već prvi tjedan smo rablili našu prvu kupu. Ah, davno je to bilo. Pa je bila faza građenje piramida od stolica sve dok nas teta knjižnjičarka nije uhvatila. Bilo je tu legendarnog razbijanja klue kad se jedan veliki dečec zasjeo na nju u stilu "mister šefild" i paf na klupu...otišlo je na taj način više klupa (RIP)...a rabijanje stolica, mah, to je bilo onako usput. Joj, pa kad je zapaljena vrećica na katedri, prije latinskog. Ah, Luce...Tu priču znam samo po brojnim prepričavanjima jer smo mi cure (ilitiga po ravnateljici leptirice) bile na bazenu. Pa suzavac bačen na likovnom (dok je prof otišla po voditelja otvorili smo sve prozore i više nije bilo nikavih dokaza - e da, suzavac je bačen, zatvoreni su bili svi prozori i vrata - mi smo naravno čekali prof na hodniku, pa nismo ludi da ugrozimo sebe i svoje zdravlje). A kad smo pisali povijest pa izbacili cijeli srednji red - višak klupa je bio uza zidove il ina hodniku. Dalje se ne mogu ni sjetiti...Žao mi je naše predobre razrednice koja je sve to trpila i živčanila zbog nas. Stvarno joj nije bilo lako. A, sad sam se sjetila i kad je dečko pisao nešto o jednoj profesorici na blogu pa je to došlo do ravnateljice - nije išao na izlet, kao i akteri iz afere vrećica i suzavac...

U subotu smo imali maturalnu zabavu u Hemingway-u...bilo je suuuuuuper...stavit ću koju slikicu kasnije...

E da, ne smijem zaboraviti niti neke naše izlete poput Garedlanda, Italije (Firenza, Pisa), Irske - naš prvi maturalac - avion -Dublin - ma predobro jednostavno te naš zadnji maturalac - Prag - opet predobro...a kad je dobra ekipa dobro je bilo gdje...Eto, prošle su te 4. godine u hipu, da se nismo niti okrenuli, a već polako okrećemo novo poglavlje u svom životu. Brzo su upisi na faks, svi ćemo se razdvojiti i više nikada neće biti kao prije. Ne smijem zaboraviti niti one koji su na ostavili tokom ove 4. godine: Neral otišao u Ameriku nakon 1. razreda, a Marija u isto vrijeme u Prvu riječku. U 2. razredu napustio nas je Vičević koji je taođer otišau u Prvu riječku, a u 3. razredu na polugodištu napustile su nas Ines i Ana koje su otišle u Sušačku... al i svi oni dio su naših brojnih uspomena, a druženja nisu prestala niti nakon što su otišli. Mislim da je to sve za sad...pusa svima i volim vas.... waveparty

i znate onu istinitu : "Od koljevke pa do groba njaljepše je đačko doba!"
Kao manji nismo to znali cijeniti ali sad itekako znamo. Stariji-zreliji, ali opet kako 'ko... smokin

evo jedna skupna slika s maturalne:

[IMG]http://img228.imageshack.us/img228/7811/095jm3.th.jpg[/IMG]
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja i moj blog

Blog je nastao:
4.6.2006.

prvi post objavljen u 12:22

coolthumbupgreedy

GAM-ad forum

GAM-stranica

free image hosting

free image hosting


U ovom blogiCHu nastojat ću što više izraziti svoje raznoliko mišljenje o svijetu, ljudima koji žive na njemu i o njihovim potrebama, ponašanjima, itd. Znat će se tu nać i neke stvari koje nikome osim meni neće biti jasne,al jebiga, takav je život Najprije ću pisat češće postove, pa kako dođe škola tako sve rijeđe najvjerovatnije. Al potrudit ću se, obećajem!!! PusaCH i pozdrav svima
Friendster images

Friendster images



Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
GAM-škola

GAM - ad
Maa-zaboravljeni blog
IvonCHyca-piše s vremena na vrijeme
Thule
BuiLO-a piše najčešće od svih
Devill-ovaj je zaboravio da ima blog
DeliCH
NaPOLitanKIca
Me(N)tALaC
ENA na privremnoj posudbi u Americi - vratila sa pa više ne piše,al neka ostane kao uspomena

Ostali blogovi
Tutor blog
imageshack.us

Images for your blog

Images for your blog



Zovem se DANIJELA i imam 18 godina
Idem u 4.5. razred Gimnazije Andrije Mohorovičića Rijeka

Ne da mi se previše pisat šta volim, a šta ne. Dosta toga volim. A među omiljenim mi je gledanje TV-a. Pa tako gledam sve Ekipe za očevid, Zakon braće i slične serije... Dnevnik gledam kad stignem – volim znat šta se događa u svijetu i zemlji. A najdraži filmovi su mi Oceanovih 11 i 12, Klopka i Dobar posao u Italiji (novi). Sexi glumci su mi Brad Pitt i George Clooney. Da ne bi ispalo da ja samo gledam TV, volim i pročitat neku dobru knjigu kad imam vremana. Tako su mi najdraže knjige svi nastavci Šopingohiločarke (by Sophie Kinsella) i CSI (Ekipa za očevid Las Vegas). Kad budem imala dovoljno para kupit ću si Mini Cooper Cabrio (crveni s bijelim crtama) i htjela bih imati Yamahu R1 (plavo-bijelu).

Image Hosted by ImageShack.us
Od pića volim votkicu partypartyparty Image Hosted by ImageShack.us
Eto to je to ukratko.
Navijam za Rijeku!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

free image hosting

free image hosting


SAKUPLJAM: razglednice, šećeriće, kalendariće i sličice Životinjskog carstva *. Ako imate išta za mene, kontaktirajte me!!!!

* Vjerni sam sakupljač Životinjskog carstva iako sam u zadnje vrijeme malo podbacila a i jedan album se zagubio. Uglavnom, fali mi još puno sličica, ako imate duplu neku koja mi treba, javite mi. Stavrno bih htjela što prije popunit taj album!!!!!
Fali mi još „samo“ 111/250 sličica. Pomagajte ljudi!!!!!!
8, 9, 15, 16, 17, 19, 24, 26, 30, 34, 36, 38, 39, 43, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 58, 59, 64, 65, 67, 68, 71, 72, 74, 75, 76, 78, 79, 81, 84, 86, 87, 90, 92, 93, 95, 98, 100, 103, 106, 107, 108, 110, 111, 112, 114, 115, 118, 120, 122, 123, 135, 137, 145, 146, 149, 154, 155, 156, 157, 160, 162, 163, 164, 166, 167, 173, 174, 177, 181, 187, 189, 192, 193, 194, 195, 197, 199, 203, 204, 207, 208, 210, 211, 212, 213, 217, 220, 223, 228, 229, 230, 231, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 241, 242, 245, 246, 247, 249

Duplići:
1, 2, 3 (2), 5, 6, 14, 18,20, 22, 29, 31, 52, 55, 57, 60, 62, 66, 70, 73, 96, 109, 113 (2), 121, 127, 131, 136, 138 (2), 143, 144, 153, 159, 165, 169 (2), 171, 186, 190, 198, 202, 205, 216, 218, 225, 226, 233 (3), 244, 250

Friendster

Friendster

Friendster

Friendster


1. Najbolja akcija koja se može poduzeti jest ne poduzeti ništa.
2. „Ti budi ništa!“ rekao mi je Bog kad me stvorio.
3. Čitanje kvari vid, dobro vide samo nepismeni.
4. Postoje samo matematička i dijalektička logika – sve ostalo je ženska.
5. Ne odgađam za sutra, ono što mogu učiniti – prekosutra.
6. Urednost mi je uvijek bila izlika za – neuredan život.
7. Za povratak u mladost, dovoljno je ponoviti sve gluposti iz mladosti.
8. Od grozote smrti, jedino je gora grozota življenja.

Designed by In Obscuro