<body> Ja i MoA HeLoU KiTTy PrOTiW WaS!! xD - ˛˛~˙˙˙˙HeLLo KiTTy˙˙˙˙~~˛˛ - Blog.hr

Design by : cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



LOVE.
->MuSiC.
->FoTiCh.
->sLiKaT.
->cRTaTi.
->JeDnOG LiEpOg.
->hELLoU KiTTy.
->sWoG kLoNa.
->eYeLiNeR.
->MuFFiNe.
->SkEJTe.
->FriEnDs.
->MoBiTeL.
->ZiHeRiCcE.
->VaNsE.
->STaRKe.
->ShoPPiNg.
->SwoE PeSeKe.


LiNKaCHi fino
[URL=http://x-baby-join-me-in-death.blog.hr[/URL]



spoted dog Pictures, Images and Photos

DrAgi Moi LjuDoFi...AkO Je iKaKo MoGuChE.... AkO WiDiTe Da Na NeKoM PoStU NeA KoMMiChA ... BuDiTe DoBri i TaMo KoMaJtE... FaJa..

KaKaW wAm Je MoJ BLoG??
D BeST
FoRcHeK
OnO... oK Je...
NiSh SpEciAL
BzWz...
  
pollcode.com free polls



oWo Je MoJ aWaTaRcHeK
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic













petak, 07.11.2008.

Ja i MoA HeLoU KiTTy PrOTiW WaS!! xD

eWo KaO sHTo WiDiTe... Na BLoGu Su WeLjKe PrOmiJeNe..
->DiZZ
->PoStOwi
->i OnO NaJwAžNiE... pRoMiJeNiLa SaM sEbE...
i SwOjU oSoBnOsT...
HH i KaO sHtO ReKoH , oKoMiLa SaM Se Na HeLLo KiTTy ... a KaD Je FoRa...
ee Da KaŽeM... WiDiM Da Mi Je DoSTa EmO LjUdi KoMMaLo Na BLoGu... SaMo Se Wi NeMoJTe UwRiJeDiTi... To Mi Je NaJwAžNiJe.. NeAm Ja NiŠ pRoTiW ToGa, aLi JeDnOsTaWnO niJe To MoJ sTiL i Ne PriSTaJe Mi To... eWo eWo SaDa SaM sE iZjAsNiLa... FaLa SwiMa KoJi NeAJu NiSh PrOTiW mEnE... a Wi Koi iMaTe.. To Je oFc...
WASH PROBLEM...!!!! xD..
ee Da, i PLz Da KoMaTe TaM oNaJ dOLe PoSt o AniMaLs.... FaJa...xDxD



| Komentari (90) | Print | # |

<< Arhiva >>