Sretna sam ko 3====D


I više od toga!

Dakle. Danas se probudim i pogledam kroz prozor. Normalno, kao i svako jutro.
SNIJEG! SNIJEEEEEEEEG!
Kako je sve lijepo, bijelo i miriši po snijegu i po skijanju. I taj mi miris tako budi nostalgiju!
OBOŽAVAM SNIJEG!

×

Inače, stvari se popravljaju.
S Domijem je sve savršeno. Obožavamo seeee i dalje! :) <33
Prijatelji!
Neznam kaj da kažem osim. KSŠ VOLIM VAAAAAAAAS! [ Igy --> :**** ]

A škola.
Pa recimo da to hendlam nekako. Imam puno za učit, ali uspijem se nekako organizirati da sve stignem, što se ne bi moglo reći baš za danas, al jebiga, zato imam sutra. XD
Valjda ću uspjet proć s 5. Jebe me matiša al valjda ću to sredit na neku trojčičičičičičicu (kak bi rekla [bivša] kemičarka XD) .

Uspjela sam dovršit Harry Pottera u 4 dana tako da se sad mogu bacit na silne lektire. *jjeejjjjj*

All in all, I'm veeeeeeery fuckin' happy!
Lalalalala. Kak bi Petrunjela reko. :** [Volim te, mala!]

Image Hosted by ImageShack.us


Eto, podijelih s vama neke trivijalne nazovidogađaje iz moje svakodnevnice i nadam se da ste sad upotpunjeni, zadovoljeni i da ćete suzdržati svoje seksualne nagone do slijedećeg posta.
( Znam, grozno je to....:( )


×

Puno vas voli, bar većinu :p , vaša mala sretna
¤ Lovecat.

Mwaaaaaaaaaaah!!!!

__________________________________________________________________________

::UPDATE::


"Ljudi su rekli da smo ludi, nije vazno
Idemo gradom, ljubav hoda izmedu nas!"



JAAAAAAAAAO KAKO SAM JOŠ SRETNIJA!!!!!

Bijasmo u šiksama, skoro svi, mislim većiina! Oni meni najdraži! <33
Totalno sam hepi! Danas mi je tako jeben dan.
Doduše, nisam stigla ništa učiti, ali ko to jebe kad imaš takve prijatelje da ti pamet stane! :D

VOLIM VAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!


¤ Lovecat

17.11.2007. u 17:05 || K 27 | P | # | K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



¤'Cause I'm a warrior, a warrior¤

Image Hosted by ImageShack.us

*Zovem se Daria i živim u Zagrebu.
*Idem u VII.gimnaziju
*Godinu sam dana u vezi sa mojom majom bebicom Domijem. Obožavam gaaaaaa!!!! <3
*Imam i puno prijatelja koje također obožavam i neznam kaj bi bez njih ^^

Image Hosted by ImageShack.us


*Volim glumiti i idem na dramsku.
*Volim slušati muziku. PANK! Ali skoro svu.
*Ne volim zadrte ljude koji imaju inteligenciju amebe i ograniceni su. I NEVOLIM JEBENO ETIKETIRANJE!
*Osoba sam sa stavom i mrzim kada netko nema svoj karakter.
*Imam dosta veliku dozu samopouzdanja, iako ne mislim da sam savršena, ali koga možeš voljeti ako ne voliš sebe??
*Svijet gledam kroz ružičaste naočale. Ponosna sam femme fatale i koračam kroz život uzdignute glave. Živim svoj život - ono kaj me dira, dira me, a kaj ne - mičem se od toga. Pozitivna sam i većinu vremena nasmijana, ali kad me neko povrijedi (ili moje najbliže) do isticaja dolazi skriveni škorpion u meni i onda grizem i čupam sise i mokračne mjehure+komadiče debelog crijeva ako je fakat gadno.!

Image Hosted by ImageShack.us


*Volim se socijalizirati i jako sam društvena osoba, ali sam i jako tvrdoglava tako da se teško prilagođavam tuđim željama, ali eto, žrtvujem se:)
*Trudim se reći ljudima kaj mi smeta kod njih, ali samo onima koji mi nešto znače. One koje vidim dvaput godišnje pozdravim, ponekad i popričam s njima i mogu se pravit da je sve ok, ali onima s kojima provodim svaki dan se fakat trudim biti iskrena, iako mi nekad ne uspije bas jer ne želim povrijediti nikoga do koga mi je stalo :/
*Jebe mi se za mišljenje stranaca i u stanju sam popesti se na bana Jelačića i derati se na megafon "Ja sam retardirana ko sotonin kurac!!!!"
i izvoditi Hawking poze i MOKRAČE I MOOOOOO i da me svi ljudi gledaju kao da sam poremečena - mene bi bolijo racku!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


"¤ Stand on my feet,
dance the warrior, the warrior.
Where would I be?
I'd be a warrior, a warrior.
Now the strangers have caught on,
and they're riding in the back seat.
The rivers going to wash all,
yeah, the river it spoke to me!
It told me I’m small,
and I swallowed it down,
if I make it at all,
I'll make you want me ¤"


Image Hosted by ImageShack.us



KONTAKT
MSN: moo_titomenia@hotmail.com

Go on, go on, away from here! :) ˇˇ

** KSŠ [still <3]

.Neva.<3
.Lina. <3

.Kiki. <3
.Petwica. <3
.Igy. <3
.Šljonks. <3
.Blumchy.

~ Šimpy (: *