< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...ugl...sve o meni i mom životu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google
MSN
Net
Youtube
V.I.P


Ljudovi iz mog razreda...
MojI DizajnOvi
MaKi...mOja bEsT FRenDiCa
KaRoLiNa
MaRijA - EASY
IvAn
ŽeLjkA - ŽEKI
JelEnA - JELE
DorA - DORY
IgOr - ČAMO
i obavezno posjetite OVAJ blog, moj drugi blog...s naj frendicom MARINOM...


Blogovi koje čitam...
KriStiNa - KIKA
IriS
EMirA & BeLLa
Lukawica
Tri cure
DJ
Dora - Nigerica
...*...Karla...D...Luda...*...
...evanescence...forever...
##OneLonelyGirl##
4 Chicks
Mala cakana
catdeluxe07
..~..M.!.@...~..
.....MOJe DOGODOVŠTINE...I ŠANAC
littleblackangels
johnnydeppfan
......just click.....karolina
OnE hApPy GiRl
Ice T
...sara...
=)~...!vOnA...~(=



Evo vam malo pjesma...nadam se da će vam se svidjet...(barem jedna od njih)...jer su za mene THE BEST!!! (ima hip - hopa, punka, rocka....svega po malo....=)




users online

info...
ime: Ivona
razred: 6. a
škola: Kozala
volim: puno toga...ples,
gimnastiku, family, frendove ( pogotovo one najbolje),
sestričnu, dečke, sladoled, ljeto, mobitel, pare...i još puuuuno toga
ne volim: laganje, Ž.Ž, povrće i voće,
ljude koji na izgled procjenjuju osobe...ubiti to je to

moj mail-ovi...

ivonaa_rijeka@net.hr ivona_rijeka@hotmail.com

MojA MaLa ABecEdA

A
- auti
B - brzina (što veća)
C - cedevita (nekad sam ju stalno pila....sad mi se gadi)
Č - čokolada (mogu je jesti uvijek...njam)
Ć - Ćorluka (slatko biće)
D - dečki (nemogu bez njih...hehe)
Đ - booo (stvarno neznam)
- još veći: boooo (hehe)
E - ekran (stalno buljim u njega..i u monitor)
F - fotoaparat (moj, digitalni...obožavam slikati)
G - guzica (ili ti dupe...hm...njam...hehe...lol...)
H - hrana (skoro sve volim jesti)
I - Ivona (riječ koju slušam 100 puta na dan...ivona ovo...ivona ono)
J - jebote (moja poštapalica)
K - kiša (mrzim juuuu)
L - Ližnjan (selo u kojem ljetujem)
LJ - ljuljačka (weeeeeee...volim se ljuljati)
M - mobitel (uf...samnom je u tugi, veselju...ko moj naj frend...hehe)
N - nogomet (po meni najbolji sport za dečke...a dobar je i za cure)
NJ - neam blage
O - ogledalo (nisam puno pred njim...)
P - ples (bez plesa nemogu...jednostavno to obožavam)
R - roba (u zadnje vrijeme stalno kupujem neku robu)
S - spremanje (ili pospremanje...to mi se rjetko kada da)
Š - šišanje (stalno bi se šišala...mjenjala frizure...)
T - tv (prije sam ga više gledala...u zadnje vrijeme i ne baš puno)
U - usta (to najčešće gledam kod dečkiju)
V - van/i (stalno idem van...pogotovo kad je lijepo vrijeme)
Z - zubar (neki ga se boje..ali ja ga se nikad nisam bojala)
Ž - Ž.Ž. (moj prof. iz zemljopisa...MRZIM GA)






















































































































layout for myspace





srijeda, 23.05.2007.

DaNas je TeŠko biTi glUp JeR je kOnKurenCija PREVELIKA!!!

Yo! People! Kak ste mi? Evo odlučila ja nakon tjedan dana napisat novi post =)...post neće biti o rođendanu (kako sam ga proslavila itd.) jer mi se neda tako puno pisat...sve u svemu bilo je...SUPER...

Ovaj post će biti o plesu (ponovno)...mislim neće biti baš texta...nego će biti par videa...tako da pogledajte ako vas zanima...a ako ne...a šta vam ja mogu...lol...


Ballet - Moorhuhn danced by Daniil Simkin (baš mi je smješna koreografija i muzika)



Ballet...ovo mi je super...pogledajte ako imate vremena...




A sad neki od mnogih LATINO - AMERIČKIH plesova...(koje sam ja plesala)



Apolo Anton Ohno & Julianne – Samba (moj najdraži ples)




Apolo Anton Ohno and Julianne – Jive



I dva videa freestyle-a...

Apolo Anton Ohno & Julianne - Freestyle



Joey Fatone Kym Johnson - Freestyle (ponovno =)



I za kraj evo vam jedan video...zvan SCOOTER IN THE SEA...taj motor koji je pao...pao je mom frendu iz Istre...(po zimi)...





To bi bilo sve od mene za danas...pozzam vas sve...






- 21:28 - Komentari (411) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.