ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...ugl...sve o meni i mom životu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google
MSN
Net
Youtube
V.I.P


Ljudovi iz mog razreda...
MojI DizajnOvi
MaKi...mOja bEsT FRenDiCa
KaRoLiNa
MaRijA - EASY
IvAn
ŽeLjkA - ŽEKI
JelEnA - JELE
DorA - DORY
IgOr - ČAMO
i obavezno posjetite OVAJ blog, moj drugi blog...s naj frendicom MARINOM...


Blogovi koje čitam...
KriStiNa - KIKA
IriS
EMirA & BeLLa
Lukawica
Tri cure
DJ
Dora - Nigerica
...*...Karla...D...Luda...*...
...evanescence...forever...
##OneLonelyGirl##
4 Chicks
Mala cakana
catdeluxe07
..~..M.!.@...~..
.....MOJe DOGODOVŠTINE...I ŠANAC
littleblackangels
johnnydeppfan
......just click.....karolina
OnE hApPy GiRl
Ice T
...sara...
=)~...!vOnA...~(=



Evo vam malo pjesma...nadam se da će vam se svidjet...(barem jedna od njih)...jer su za mene THE BEST!!! (ima hip - hopa, punka, rocka....svega po malo....=)




users online

info...
ime: Ivona
razred: 6. a
škola: Kozala
volim: puno toga...ples,
gimnastiku, family, frendove ( pogotovo one najbolje),
sestričnu, dečke, sladoled, ljeto, mobitel, pare...i još puuuuno toga
ne volim: laganje, Ž.Ž, povrće i voće,
ljude koji na izgled procjenjuju osobe...ubiti to je to

moj mail-ovi...

ivonaa_rijeka@net.hr ivona_rijeka@hotmail.com

MojA MaLa ABecEdA

A
- auti
B - brzina (što veća)
C - cedevita (nekad sam ju stalno pila....sad mi se gadi)
Č - čokolada (mogu je jesti uvijek...njam)
Ć - Ćorluka (slatko biće)
D - dečki (nemogu bez njih...hehe)
Đ - booo (stvarno neznam)
- još veći: boooo (hehe)
E - ekran (stalno buljim u njega..i u monitor)
F - fotoaparat (moj, digitalni...obožavam slikati)
G - guzica (ili ti dupe...hm...njam...hehe...lol...)
H - hrana (skoro sve volim jesti)
I - Ivona (riječ koju slušam 100 puta na dan...ivona ovo...ivona ono)
J - jebote (moja poštapalica)
K - kiša (mrzim juuuu)
L - Ližnjan (selo u kojem ljetujem)
LJ - ljuljačka (weeeeeee...volim se ljuljati)
M - mobitel (uf...samnom je u tugi, veselju...ko moj naj frend...hehe)
N - nogomet (po meni najbolji sport za dečke...a dobar je i za cure)
NJ - neam blage
O - ogledalo (nisam puno pred njim...)
P - ples (bez plesa nemogu...jednostavno to obožavam)
R - roba (u zadnje vrijeme stalno kupujem neku robu)
S - spremanje (ili pospremanje...to mi se rjetko kada da)
Š - šišanje (stalno bi se šišala...mjenjala frizure...)
T - tv (prije sam ga više gledala...u zadnje vrijeme i ne baš puno)
U - usta (to najčešće gledam kod dečkiju)
V - van/i (stalno idem van...pogotovo kad je lijepo vrijeme)
Z - zubar (neki ga se boje..ali ja ga se nikad nisam bojala)
Ž - Ž.Ž. (moj prof. iz zemljopisa...MRZIM GA)






















































































































layout for myspace





srijeda, 21.03.2007.

Hm...weeeeeeeeee!

puknucuOvaj post pišem 3. put...da, oopet me izbacilo...headbangmadblabla...

Danas sam u školi bila na samo dva prva sata, na engleskom i matematici...
(iz matematike smo trebali pisat neki mali kontrolni, ali ga nismo pisali...neznam zašto! Valjda je prof. zaboravila...lol...) Nakon ta 2 sata...išle smo ja, marina, bella, ema, žeki, dora i mirela mad na pripreme za natjecanje iz gimnastike...

Došle mi u dvoranu, a u njoj vrtić...i čekale mi da oni odu i da mi možemo počet s treningom...dok smo čekale išle smo u malu dvoranu (gdje se trenira box, karate i sl.) tamo smo se "zagrijale"...i poslije čuli mi neke korake na hodniku, i išle se brzo sakrit...željka, mirela i ema su čučnule kod radjatora i stavili smo im strunjaču...bella se popela na koš, i sakrila se iza njega...a ja, marina i dora smo se isto sakrile kod radjatora...i čekale mi tako minutu dve, i makle ja i marina strunjaču...i ono ušla čistačica... CURE!!! Šta radite ovdje, šta vam nije domar reko da nesmjete biti u dvorani bez trenera, pogotovo ne u maloj...a mi smo rekle :oprostite, sad ćemo otić u svlačionicu...otišla ona, a bellu, emu, mirellu i žeki nije vidjela...
na kraju smo otišle na nogometno igralište (koje je odmah blizu d vorane), jer nam se nije više dalo čekati trenera...

Tamo smo se zajebavalie i za nekih sat vremena smo otišle doma...premda smo imali još sati u školi, ali to će znati do kad smo mi imale trening...

Btw. hvala svima na komentarima...pozzzz...mah

- 16:24 - Komentari (108) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.