yOo.. :-* - °° Dre@ms now true °° - Blog.hr
  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

myspace layouts

myspace layouts



mawa g€@

°°~ Oopiss bŁOog@ ~°°hMmm..nznm kai će sve bit na njemu;pOosjećui
ga pa vidi..//kOomaitee..cmOoxi..:-*

NeŠtOo o meni--!!--ZOovem see - Gea..
--ImAm 13 gOodin@..
--TrEnIrAm HiP-HoOop..
--SŁuŠaMm-HiP hOop,R'N'B,pOop i RaP..
--iDeM u 7.c--naj razredd..xD..=)
--i tak nznm kai je još bitnOo..smijeh

VoOoŁimm--!!
...šminku...
...frendice i frendOove...
...ić u šOoping..xD..
...pink boju..cerek
...čOokoŁaduu...
...playboyev znakić...=)
...mOore...
...pŁažuu...
...msnn...
...kOomp...
...svOog pesek@...
...OobiteŁj..xD
...pŁessat...
...p@rfemme...
...suncee...smijeh
...mikiče...finosmijeh
...sŁatkače..cerek
...nakitt...fino
...dinamOoo...thumbup
...hmm--kai jOoš voŁimm..=)..

Nee vOoŁimm--!!
...umišŁjene i dvoŁične ljude...
...škOoŁuu...
...ružnOo vrijeme(kišuu)...tuzan
...hmm..ne mogu se sjetit kai jOoš ne
...voŁimm..xD--kad se sjetim dOodat ću na pOopis
...kizz..cmOoxy..:-*..

*...aŁ probude me koraci
i razdwoje nas Łjudi zŁi..
oo zabranjen@ moj@
Łjubawi..*


*...aŁ wOoŁim te uin@t
ljudima,jer trebam
te ko zrak
u grudima....
i ned@m te zauwijek
bit ću tu za tebe i
u dobru i zŁu...*


cool myspace layouts

cool myspace layouts



*nijedna osoba nije savrshena
dok se u nju ne
zaljubish*


myspace layout images

myspace layout



*nitkOo ne umre kaOo djevac,
jer život jebe
svakOog@*


myspace glitter

myspace glitter



*akOo je živOot škoŁa
ond@ je osmrtnic@
najboŁja dipŁoma..*


profile editor

profile editor



*..susret..pOogŁed..očiju
sjaj..ruk@ u ruci..
poŁjubac..zagrŁj@j..
riječ..suz@..kraj..!!*



MusicPlaylist



*muškarci su kao kinder
jaje:"Izvana ukussn@
čokoŁada,a iznutr@..!?
zapakiran@ gŁupOost..!!*


myspace comments

myspace comments



*Gurni jače..to,to..
uh..još maŁo..ahh,ahh..
sad će..jao ajdee..saad..
samOo što nie..
guraj jačee..uskači!!
fićOo je upaŁio!!xD*



cerekLiNkIcHicerek

cerekDy-Dysmijeh
>cerek°°M@tejichaa°°smijeh
>~ cerekMaTa i DaNiElihAasmijeh ~--=)
cerekDoRaA neW bLoGsmijeh
cerekGAdUrA dIzZEwIsmijeh
cerekmOjA sTr.Na TaGgEdUsmijeh

Freendicee..

..Iv@..
supeer cura..poznam ju odmalenaa..
i sve joj mogu reć..
u Zg-u živimo bŁizu..a na moru smo
još bližee..smijeh
voljim ju punOoo..cerekma preezakon jee..!!

Cool Graphics


..Ivana..
jooii luudaa doo bolaa..s njom sam prošla
najsmješnije događaje u životu..heheh..
smiješna..iskrena..(valjda)..hh..
preessuupach jeee..thumbupkiss

Cool Graphics


..Josipa..
smiješnaa..zabavnaa..luda..
svee naj-naj..s njom je uvijek zabavno..
mogu joj sve reć..smijeh
jer znam da to nikom neće reć..sretan

Cool Graphics


..BeeŁmaa..
sjatka..maŁa..yessmijeh
preessuupeerr..
smješna,supač..uvjek je tu kad trebam neš..
prava frendica..thumbupkiss

Cool Graphics


..Garaa..
supeeeeerrr cuurrkkaaa...
ima strassnnoogg pssaa..grr..smijeh
stvarnoo je preedobra frendica..thumbupsretan


Cool Graphics

..Jurlinaa..
uu..jurla..ludaa doo boollaa..
ona i ja smo prie radiŁee takva sranja..heheheh..
stvarno je supeerr..svee 5..fino

Cool Graphics


..Ivoona..
sŁatkaa..pjesupej..cujka..smijehsmijeh
uvijek joj se mogu povjerit..
luda je..smiješna..maa sveee 555555...thumbup
btw(kamere nas prate u stopucerek)

Cool Graphics


..Karla i Dora..
moe naj sess..voŁimm ihh mučoo..
nekad se maŁoo i posvađamo..
al to je normalnoo..hhhhehehhehehh..thumbup


Cool Graphics

ima josh punoo moih frendica..
al mi se neda višee opisivat..heheh..
tak da sorii kog nissam napissaŁŁaa..!! pusssaa!!


Cool Graphics

*Łove is name,
sex is game..
forget a name..
and pŁay a game..*



Cool Graphics

*Łječnik mi je zabranio
druženje sa tobom..
rekao je da veŁika
koŁičina sŁatkog..
šteti zdravlju!*



Cool Graphics

*..na rastanku joj je ružu dao
i rekao:kad ova ruža uvene,ja
ću se wratiti..
..a ruža je biŁa od pŁastike*


Cool Graphics

*I'm not always right,
but I'm never wrong..*


Cool Graphics

*pametan+gŁupa=afera
pametan+pametna=ljubav
gŁup+gŁupa=trudnoča
gŁup+pametn@=šoping..*kess**



Cool Graphics

*srce mi je biŁo hŁadno kaOo Łed,
sada se topi kao sŁadoŁed,
kad te vidim pOoŁudim,
i hoću da te poljubim!!*



Cool Graphics

*sick of crying..
tired of trying..
yeah im smiŁing..
but inside im dying..!*



Cool Graphics

*uvijek kad te pogŁedam
osjećam se kao da me
pogodio vŁak*



Cool Graphics

*barbie want's to
be ME..!!*kess**



Cool Graphics

*moe oči su
tužne jer te ne vide..*



Cool Graphics

*..moe ruke su
prazne jer te ne grŁe...*



Cool Graphics

*..moe su usne
hŁadne jer te ne ljube...*



Cool Graphics

*..moe srce
sŁomljeno jer nie uz tvoe!*




*Łet's Get Naked*

*you said you'd
never hurt me
You Fucking Lied..*













četvrtak, 24.04.2008.

yOo.. :-*

°° heŁŁOoo ljudichi °°
Sutra imam sam 1.sat i maŁOo
drugOog sata;jupii..
ZatOo kai idemo u Botanički vrt..
jeaaa,nećemoo imat dvasata povijesti..
ouu jeeaa..weee..sretansmijehthumbup
Sam jednaa napOoomena..
MoOoŁimm vass da mi ne kommatee
samm u ova dva predzadnja postaa..
kommaite i u ove kai sam prije napisaŁaa..
MoOolliimmm vasss--smijehsmijeh
JoOoi jedvaa čekammm subOotu i sutrašnjii
dann--petaakk--bašš će bitt supačč..weee...
Kak sam već rekŁa idemo u Botanički vrt umjestOo
da imamo nastavu..weeee..
i Ooond@ kassnie idem na pŁess
i dOobit ćemOo majice i šosiće..xD..weee..=)
aide čujemOo u sljedećem pOoostekuu..
svimmaa veŁiki pOoozzich..i cmOoxi..:-*
°°°°°°°° @-)-- °°°°°°°°

..spOotić..
--Tata Young--Sexy,Naughty,Bitchy Me..



Tata Young - Sexy,naughty,bitchy
Uploaded by tatayoungfc


cereksmijeh..Meni je pjesma baš zakOoon..smijehcerek



| kOmEnTs. (36) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.