AbOuT mE...

Ja sam Sara...zovu me Sara (heh), Mala...imam 13 i pol (na bas pol...)godina. Dosla sam na svijet predivnog 24.9.1994...Zivim u Rijeci. Idem u osnovnu (jos, nazalost)...
Volim plesati, pjevati, družiti se s frendovima i frendicama, svoju obitelj, cokoladu, pizzu, skapme, pomfri, muziku...
Ne volim pohlepne ljude, umisljene ljude, skolu, ucit, narodnjake, salatu:-), ma ima jos toga..samo se sad ne mogu niceg sjetit...
Slusam uglavnom hiphop, pop..ma sve pomalo (osim narodnjaka)...
Naj glumci/glumice su mi Olsenice, Hilary Duff, Jenna Dewan; Brad Pitt, George Cloony, Antonio Banderas, Channing Tatum...ma ima ih jos...
Naj pjevaci/pjevacice su mi Hilary Duff, Beyonce, Rihanna, P!nk; Enrique Iglesias, Tose Proeski (iako nas je nazalost napustio, u mom srcu ce uvijek imati svoje mijesto i niko ga nikad nece zamijeniti)...
Naj serije/filmovi su mi OTH(One Tree Hill), Puna kuća, Uvod u anatomiju; Honey, Step up, Molim za ples...
U slobodno vrijeme se bavim plesom (plesem u Flameu 5 godina i Ri-Danceu 7 godina), pjevanjem (idem u glazbenu), sviram violinu, volim citat razne knjige (vecinom horore)...
Joooj...ne znam sha da jos kazem o sebi!!! Ma OK. Ako zelite josh nesh znat, slobodno pitajte u komentarima. Tu sam, odgovorit ću vam....Pusa



...MoJi FrEnDoVi I fReNdIcE...

Stephanie mi je naj frendica s treninga (latinoamericki)...Cura je suuuuper...zajebava se, stalno se smije...al tu je uvijek kad ju trebaš...znamo se od kad smo počele trenirat što je bilo od prilike prije 6-7 godina...Mogu joj povjeriti svaku tajnu...znam da nikom neće reći..ima dečka...ide u 8. razred...Puffica Stephy....

Klara je također s treninga...al iz Flameicha...Klarica je preeeeslatka malica...iako je malo mlađa od mene super se slažemo...i ona je isto iskrena i dobra frendica...poznajemo se 3 godine..ide u 6. razred...prolazi s 5...uz ples obožava hoooororreee...Pozzich Klarici!

Karla je također iz Flamea...ide u 8. razred...oboooožava dečke...imala je dosada 2 dečka...i sad je u potražnji za trećim (plizz nemoj me ubit što sam ovo napisala=)...hehee...ma šalim se jaa...sviđa joj se jedan...ona je zaakon...osim što preedivno pleše ona i pjeva...ide u gl. školu..družimo see...Cura je looda...

Sanja je zaaakkoonn...al ona nije s treninga...već iz razreda...idemo u isti razred svih 8 godina!!! Jeeeaahh...hehee...ona vam je moja twinsica...pola njih kaže da izgledamo kao sestre...Idemo zajedno svugdje, zajedno slavimo rođendane (sreća što nam je objema u 9 mjesecu:))...Sanjica je i jako dobra, ima veeeeellik smisao za humor, ona je naš Mr. Bean...heh...

Iva, jedna od mojih bestica...ne samo iz razreda, iako idemo u isti razred. Volim ja nju jaaako... dosla je kod nas u petom...stvarno je super frendica. Zajebava se i sve. Zabavna, stalno se smije. Al tu je kad treba slusat i naravno kad treba pricat...hehe....ma salim se ja...Al stvarno je jako iskrena i postena...znam da cu se uvijek moci osloniti na nju...velika puffa!!!!

Nika - cool cura...my best frend iz djetinjstva...znamo se jos iz vrtica..
Stvarno je cura super...ne idemo u istu skolu, al to nema veze...nas dvije se jos uvijek druzimo i super smo si...obozava decke...nade ih na svakom mjestu u svakoj minuti, ima jako puuuuno frendova...neiskvarena cura, pomalo sramezljiva......





Slatke slicice.....
Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!













< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

pa ljudowi...šta da wam kažem??
bit će swega i swačega...swemu iz mog žiwota..užiwajte...ki$$y


LiNkIcHy...
dvije zakon cure...Kaaty & Luucy
također zakon cura...i pleše u Flameu..Helena
Mia...super cura...
heh...ma tu su svi zakon, super i sve naj....
blog ljubavi.......Mima
4 cure...
Monika
MY LOVE IS DANCE...(and my too...heh...)
zakon cura i super blog....Maja
jedna super cura...plese...Lucija
Lucy...super cura..plese u Flameu i s msn-a..
...~°°$ad Angel°°~...super curka

Koliko vas je bilo na mom blogichu...
Free Website Counter
Free Website Counter

Za tebe je ples:
Bez tog svijet ne bi funkcionirao
Nesto posebno...predivno
Obozavam ples...
Moze proc...
OK je
Vise volim kosarku...i ostale sportove
Sranje!!!
Uzas...da bar ne postoji
pollcode.com free polls



RiJeChI pJeSaMa













CuTe SmS-oVi

Nek` ti čarobni veo divnih snova uljepša noć
kad u mekani krevet odlučiš poć.
Anđeli nek` čuvaju anđela mog,
poljubac iz srca šaljem ti svog!!


Poljubac je stisak koji ništa ne boli,
kad te netko poljubi znaš da te voli!
Poljubac je ruža što divno miriše,
a najviše te voli onaj tko ti ovo piše!!


Prolaze dani i vrijeme se gubi,
ne daj me ljubavi žele me drugi.
Ne daj me ljubavi čuvaj me za sebe,
kunem ti se životom želim samo tebe!!


Kad osjetiš da ti svi okreću leđa,
da ti se život raspada od tuge i boli,
okreni se, ja ti pružam ruke,
jer prijatelj uvijek prašta i voli!!


Zar je tvoja ruka daleko od moje,
zar za ljubav nije potrebno dvoje..
Zar za našu sreću treba da molim,
Zar ti nije jasno koliko te volim?


Ja nisam cvijet po kojem se gazi,
ja nisam svjetlo koje se gasi.
Ja nisam rob koji te sluša,
ja sam jedna zaljubljena duša!!


Volim te, volim, ali teško se piše,
jer svakog trena volim te sve više.
Kad kreneš putem života sreća nek` ti sja,
ali nitko te neće voljeti kao što te volim ja!!


Javili su mi da je iz raja otišao anđeo najljepših očiju.
Ne brini, neću te odati!


Živi kao da ne postoji sutra,
kao da nema jutra,
spavaj i snivaj slatke snove
i sanjaj me noći ove!!


Što da ti kažem, što da ti pišem
kad te volim koliko i dišem!!


Sve te više volim..svakog dana, svakog jutra.
Danas više nego jučer, ali mnogo manje nego sutra!!


Svitanja bez tebe puna su praznine,
kad oblaci pišu tvoje ime...
A u kasnu noć kad grad utone u san,
ja ću samo zbog tebe čekati novi dan!!


Klečim ispred slike tvoje,
a suze oblijevaju lice moje...
Sklopljenih te ruku molim:
vrati mi se jer te volim!!


Bol u srcu osjećam
jer znam da to je kraj.
Ja idem dalje, putem kojim više ne ideš ti,
moja jedina ljubavi!!

nedjelja, 20.01.2008.

Prehlađena sam...smrc..

Eeeeee..ljudi!! Evo i mene...heh...sretan
Ma kod mene vam nema bas nis novog...Hvala vam na onih 90 i nes komentarazubozubo...
Ja sam malo prehlađenacrycry..samo da se ne razbolim do turnira..jer cu se onda morat natjecat bolesna...nononono
U skoli nema nista...sve po starom..imam dvije peticethumbupthumbup..iz hrvatskog i povijesti...
Stekla sam par novih prijateljasmijehsmijeh...stara prijateljstva su super...s nikim se nisma posvađala..sve je 5!!!
cerekcerekLjubavcerekcerek...hmm..pa ne znam sta da vam kazem...Marko i ja jos uvijek hodamoroflrofl...malo se naljutio zbog onog proslog posta...zubozubo......
Idem na natjecanje iz hrvatskog i geografije...ajmeeee....uzasssssss...
A valjda cu proc na skolskom...
Na treninzima sve suuuuuuuper...ova pjesma za jazz koreografiju (Flame) je maloludludlud...al OK...nema vezee...
Ajde ljudi idem ja...moram se spremat za natjecanje (hj)..
Vi mi komajte...i ja cu vama......mahmahwave & kisskiss...

P.S. i za kraj da vam samo javim...moje favourite pjesmice su vam sa strane pa ih mozete poslusati...i tamo su vam rijeci...



| CoMeNtIrAj (17) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.