<body> ..::°°kLiZaNJe I NaRaVnO nAs3 LuDoR!je°°::.. - .buBi-buBi.defekt.=] - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (4)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PrAvIlAImage Hosted by ImageShack.us

.nEsviđa ti se nesto[x].
.1-3kOma:)).
.brisem:svrati kOmaj,zkN blOg!!


Image and video hosting by TinyPic


blOg OtvOren. 12.5.2oo8


♥ ♥ ♥


malO deriste punO emOcija
12godisnja djevojcica zEljna paznjE
dOsadna I SvOjA
mala i velika[cestO mala]
djete bIG
bEbasta.kLinac.Perverzna


SCenE


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


.bUdici vIzazist.Image and video hosting by TinyPic
.neVolim malU djecu.Image and video hosting by TinyPic
.nezeli odrast sAm biti djete.
.slusa rOck i pOp i metal.Image and video hosting by TinyPic
.pleS u
.haljine.cIpele.shOping.Image and video hosting by TinyPic


███ 49% [♥aNg3L♥]
████ 76% [♥pRiNc3Ss♥]
█████5% [♥cRaZii♥]

po svietU hoda sareniMbalerinkama
i crnIm kockastIm vensicaMa :))
zIvot prOmatra zEleniM okama
koje se kriju ispoD suncaniH naocala
vrjeme pRovi na treninzima u
plesnim cIpelama i u drustvu bFf



Image and video hosting by TinyPic



[=UwJeK Je=]
[=NaSMIjAnA=]
[=bEbAsTA=]
[=RaSpJeVaNa=]
[=WeSElA=]
[=ZaLJUbLJeNA=]
[=sPReMaNa zA AKCIjU=]
[=UvJeK TvOjA MaLEnA=]






Image and video hosting by TinyPic

mOj svjet, mOjim Ocima
A-ana moe ima volim ga=]
B-arbike,uff to sam obozavala=]
C-irkus.tam sam isla ko mala=]
Č-aša,iz tog pije=]
Ć-up.i šta mi pada na pamet=]
D-imnjacar,u strasni su=]
E-mo,zkn djeca=]
F-rizer,tam idem na frizuru=]
G-uska,nevolim to nimalo=]
H-rvatski,nevolim ga=]
I-van,buraz=]
K->lavir,sviram ga,hhh=]
L-izalica.mmm=]
LJ-ubav,joj kul<3
M-ona moj peso=]
N-oa,mawi bratic=]
NJ-oke.mmm=]
O-Oscar,zakon stvarčica =]
P-jesme,volim ih,i ples=]
R-ibice.mawo=]
S-hopping,auu nebi ja bez tog mogla=]
Š-išmiš.uzass=]
T-amjan,smudi=]
U-.jEeeJ.=]
V-isnjica,ima konja tam.zkn.=]
Z-ZaGrEB.kul=]
Ž-vakaće,jama=]


CREDITS

kostur: x



..::°°kLiZaNJe I NaRaVnO nAs3 LuDoR!je°°::..
10.12.2008. - 14:10

Ejj.evo novi postx)opet..he-he u zadnje vrijeme cesto pisem postove otkad ima zanimljivih stvari u mom zivotu=P i da kak ste?! Meni mozak odluto.he-he u zadnje vrijeme citam neke knjige tj. trilogiju[knjiga u nastavcima]princezini dnevnici1,2,3,4,5,6,7 sad sam trenutno na 3.weeeee fora knjiga kao cura je postala princeza mama joj je udata za profesora iz matke,ima tjelohranitelja, zaljubljena je u decka koji je brat od njene najbolje frendice Lily a hoda sa Kenyem[inace su partneri na biologiji] i hoce ga ostavit,ima zlocestu baku i fora tatu..mama joj je trudna…bla-bla jednostavno procitajte. A sad nednjelja..ovak bila ja na misi ujutro pa u novu na pohani sladoled[nije bas nest al ja oke]onda doma ucit i popodne sa anom jelak na klizanje.bila na drugom u 6h sa donom mi se tam zezale i gnjavile dodu,malo ga gurale i bockale[sta ne Dona]tamo bio Veco,Ante,Gaby,Mihaela, Vlatko…Veco i Ante ucili klizat pa samo ih malo rusili..he-he,na kraju ide tena i tresne na guzicu[htjela se pohvalit da nije pala al bljuff]poslije klizanja na vlakic mi se smrzli..grrrr tam se tresli i onda ja doma, ujutro skola..neeee juce ja isla da grada sa anom i tam isle na vlakic sa Gaby,pa na cedevitu i hot-dog.weeeee,danas u skoli bilo ludo pisali zadacnicu iz engleskog,al svi imamo isto=) onda na povjest uzasss pito me dobila 4kmeee i tak onda se ja i tea zekale,vrtile smo se u krug i pjevale°moje ime je medvjedic linooo,svaki dan pojedem nest finoo,lalalalalalala° i tak isla doma se leon i ivom tam se gađale papirima i nekim granama bilo ludo, sutra sistemacki.fujjjjjjjj=((( al sta je tu je odem…velika pusa svima=P

Vjetar mi te donio
I spustio s nebeskih
Visina, da budemo jedno
Da nas obuzme toplina
Valovi su mi te donijeli
S morskog dna da budeš
Moja stvarnost a ne dio
Sn@=)



By: ..°°~:˝LiTtl3 AnGeL˝:°°..x)




| 79 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>